trilitrius renukams Isuzu gamino atskiroj linijoj ir gausiai kokybiškus bei patikimus, jei netiki - paklausk Siganalizacijos. Kas dėl Signum'o - būtų nieko mašina, bet nu priekinė panelė.... kai pirmą kartą įsėdau, kažkodėl iš karto prisiminiau Ascona'ą.... On 07/05/2011 03:57 PM, i-genius wrote: > Dizainas- skonio reikalas. Varikliai patvarus, isskyrus 3.0cdti (isuzu > variklis), su tuo problemos daznos ir Brangios, cia tas pats garsusis > trilitris dyzelis, ejes i Saab'us ir Renault VelSatis. Kai kas tikina, kad > tinkamai eksploatuojant, puikiai tarnauja, bet... Pats turiu su 2.2dti - > traukos uztenka pilnai. Palyginus su Vectra C tu paciu metu, maloniau > vaziuoja Signumas, minksciau nei Vectra. Jei komplektacija ne pati > plikiausia, tai malonus auto. Gale esantis "baras" su saldytuvu issiima ir > vietoj jo atsiranda trecioji sedyne, tik ilga kelione ant tos trecios > sedynes vaziuot nenoreciau, vaikam gal ir atrakcija visai butu. Gale vietos > apsciai, net atstumus priekine sedyne iki galo, zmogus ilgomis kojomis gale > sedi be vargo, neremdamas keliais vairuotojo sedynes. Opi vieta- vairo > kolonele, laiku nepastebejus ar ignoravus problema, netolimoje ateityje > galima uzsokt ant ~5klt kainuojancio remonto- vairo koloneles ir > elektrohidraulinio vairo stiprintuvo... > > > "MumZer"<mumzer@mumzer.Zz> wrote in message > news:iuuhas$9sd$1@trimpas.omnitel.net... >> Kas yra plius minus opel signum konkurentas (na bent jau opelio gamintoju >> nuomone) is audi, wolkswagenu, skodu? > >