Tema: Re: nu as suprantu, kad kaledu senelio neber (apiel avonus)
Autorius: padugne
Data: 2011-07-16 10:57:25
On Sat, 16 Jul 2011 06:51:12 +0300, Vitas wrote:

> Aiðku pikta. Ðiaip visur yra apgavikø, bet kaþkodël automobiliø prekybos
> verslas sutraukia visus balvonus, murzius ir sukèius. Ir tokiø visokiø
> procentaliai gerokai daugiau, nei kokioje kitoje srityje. Ir tikrai bûna
> þiauriai nesmagu, kai sugaiðti dienà ar pusdiená, nuvaþiuoji kelis
> ðimtus km ir pamatai visai kità vaizdà, nei buvo nupasakota.

Labai paprasta: didzioji klienturos dalis nera specialistai ir todel 
neturi zalio supratimo apie tai ka perka. Klientas neturi priemoniu tam 
kad atskirt shuda nuo grudo ir renkasi isimtinai pagal kaina. O 
pardavejai nenesa jokios atsakomybes, todel gali sau leist kaina mazinti 
ir "nesaziningais" metodais. Todel saziningi sitame versle neisgyvena.

Zodziu vienintelis budas sprest problema - pardaveju atsakomybes uz 
parduotas prekes iteisinimas, t.y. "garantija". Tam kad nebeapsimoketu 
pudruot lupenu ir slept defektu. Nes laisva rinka situ problemu issprest 
akivaizdziai nesugeba.

-- 
kthxbai.