Tema: Re: nu as suprantu, kad kaledu senelio neber (apiel avonus)
Autorius: MumZer
Data: 2011-07-16 12:35:26
o praktiskai ar buvo tokiu atveju, kad perekupas butu paduotas i teisma 
uz defektu slepima ir pirkejo klaidinima? ir laimetu aisku pirkejas?

2011.07.16 10:57, padugne rašė:
> On Sat, 16 Jul 2011 06:51:12 +0300, Vitas wrote:
>
>> Aiðku pikta. Ðiaip visur yra apgavikø, bet kaþkodël automobiliø prekybos
>> verslas sutraukia visus balvonus, murzius ir sukèius. Ir tokiø visokiø
>> procentaliai gerokai daugiau, nei kokioje kitoje srityje. Ir tikrai bûna
>> þiauriai nesmagu, kai sugaiðti dienà ar pusdiená, nuvaþiuoji kelis
>> ðimtus km ir pamatai visai kità vaizdà, nei buvo nupasakota.
> Labai paprasta: didzioji klienturos dalis nera specialistai ir todel
> neturi zalio supratimo apie tai ka perka. Klientas neturi priemoniu tam
> kad atskirt shuda nuo grudo ir renkasi isimtinai pagal kaina. O
> pardavejai nenesa jokios atsakomybes, todel gali sau leist kaina mazinti
> ir "nesaziningais" metodais. Todel saziningi sitame versle neisgyvena.
>
> Zodziu vienintelis budas sprest problema - pardaveju atsakomybes uz
> parduotas prekes iteisinimas, t.y. "garantija". Tam kad nebeapsimoketu
> pudruot lupenu ir slept defektu. Nes laisva rinka situ problemu issprest
> akivaizdziai nesugeba.
>