Tema: Re: Dujos su tesioginiu ipurskimu ir kuro sanaudos
Autorius: pjezo
Data: 2009-04-28 11:28:11
kazin. ant 2.3 turbo variklio nesijaucia traukos kritimo, idomumo deliai buvo bandyta jungineti (dujos/benzas) ant dideliu apsukimu, su apkrova (greitejant lygiu keliu, greitejant i "ilga" kalneli (savanoriu, laisves irlink gariunu)

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gt6aqi$3ba$1@trimpas.omnitel.net...
> galia tai krenta variklio. Gal ne taip akivaizdzhiai, bet ant didesniu sukiu juntamai. Nebent, benzinu nebevazhiuoja kaip priklauso...
> 
> -- 
> Dainius
> 
> 
> "gelezys" <vnature@vnature.vnature> wrote in message news:gt68bt$unc$1@trimpas.omnitel.net...
> > A6 AAH 2.8 automatas, duju gal 16 mieste, benzo nzn, manuale raso kad 14, itariu cia kai nauja o ne 1995m
> > tai sakyciau +10%, o net jei ir +20% tai nepurkstauciau nes trauka nesumazeja kuom esu lb patenkintas
> > priestai juzinau 3 auto su senesnem sistemom ir visose trauka krisdavo zenkliai
> > 
> > 
> > "Darius" <darienas@freemail.lt> wrote in message news:gt67b5$sv3$1@trimpas.omnitel.net...
> >> Sveiki,
> >> Pasidalinkit kiek pas ka paima duju su imontuota tesioginio ipurskimo iranga 
> >> (priklauso benzino/ paima duju).
> >> Paprastai irangai skaiciuodavosi +20 proc, tesioginaim ipurskimui jei ir + 
> >> tai turetu but maziau.
> >> Idomu kiek realiai pas ka sunaudoja realiai eksplotuojant, o ne teoriskai.
> >> Darius 
> >> 
> >>