kazin. ant 2.3 turbo variklio nesijaucia traukos kritimo, idomumo deliai buvo bandyta jungineti (dujos/benzas) ant dideliu apsukimu, su apkrova (greitejant lygiu keliu, greitejant i "ilga" kalneli (savanoriu, laisves irlink gariunu) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gt6aqi$3ba$1@trimpas.omnitel.net... > galia tai krenta variklio. Gal ne taip akivaizdzhiai, bet ant didesniu sukiu juntamai. Nebent, benzinu nebevazhiuoja kaip priklauso... > > -- > Dainius > > > "gelezys" <vnature@vnature.vnature> wrote in message news:gt68bt$unc$1@trimpas.omnitel.net... > > A6 AAH 2.8 automatas, duju gal 16 mieste, benzo nzn, manuale raso kad 14, itariu cia kai nauja o ne 1995m > > tai sakyciau +10%, o net jei ir +20% tai nepurkstauciau nes trauka nesumazeja kuom esu lb patenkintas > > priestai juzinau 3 auto su senesnem sistemom ir visose trauka krisdavo zenkliai > > > > > > "Darius" <darienas@freemail.lt> wrote in message news:gt67b5$sv3$1@trimpas.omnitel.net... > >> Sveiki, > >> Pasidalinkit kiek pas ka paima duju su imontuota tesioginio ipurskimo iranga > >> (priklauso benzino/ paima duju). > >> Paprastai irangai skaiciuodavosi +20 proc, tesioginaim ipurskimui jei ir + > >> tai turetu but maziau. > >> Idomu kiek realiai pas ka sunaudoja realiai eksplotuojant, o ne teoriskai. > >> Darius > >> > >>