man pakaktu kad prilygtu kaip galima labiau benzui, nes persijungus ant benzo (ar tiesiog pasibaigus dujoms ir grizus prie benzo) jauciasi skirtingas jautrumas gazui. Patiko Virus komentaras kaip jo pazistamas su prelude pats susireguliavo, tik niekas neuzsiims tuo nebent pats as. Sudetinga gauti programa ir laidus savo masinai? -- Tyro Peugeot 605 '95m RC el. Truck FunFly "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gt6i5g$hf5$1@trimpas.omnitel.net... > su kW matai problema, kad jiems oro reikia, o reguliuodamas duja daugiau > oro i cilidrus nepripusi..... > > -- > Dainius > > > "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message > news:gt6hpf$gp8$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message >> news:gt6hfp$g83$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai butent, kai pasake reguliuoti tai prisiminiau meistriukus su >>> atviortka >>> kurie pagal variklio garsa ir reakcija i gaza reguliavo misinio riebuma >>> :) >>> >>> Kiek ten gali prireguliuoti? Idomu truputi. >> >> O ką tu nori pasiekti? Daugiau kW, nei variklio gamintojo numatyta? >> Prireguliuoti įmanoma daug ką, bet geriausia, kai sureguliuojama taip, >> kad >> atitiktų benziną. Bet ir tada tiesioginis įpurškimas valgys iki 15-20% >> nuo >> benzino normos. >> >>> O galima sureguliuoti taip kad ugnys ejtu pro vamzdi? :) >> >> Turbūt įmanomza tiek užriebinti mišinį, bet katalizo ir bakelių turinio >> jau >> nebeturėtų būti... ;-) >>