Tema: Re: problemos su varikliu
Autorius: pjezo
Data: 2011-07-16 22:45:45
kas per dujos, koks reduktorius?
kaikuriom irangom- tai duju reduktoriaus bedu simptomas.
sunkiai vedasi, uzvedus kuri laika pulsuoja apsukos ar net gesta.
beda buna- sukietejusi LPG reduktoriaus diafragma, praleidzianti dujas ir palikus ilgesneiam laikui per vakumo zarnele privaro pilna isiurbimo kolektoriu duju.
vat ir bandai uzvesti su duju/benzo misiniu, o jis naturaliai, be deguonies degti nenori, dar zvakes uzpila tik.

diagnozuot galima- pavazinejus keleta dienu tik ant benzo, bei patikrinant nuoteki per vakuma is reduktoriaus- tarkim palik uzmauta baliona nakciai-pas mane ji pripusdavo mazdaug iki 2 ltr turio...

"Justas" <simp@reset.ho> wrote in message news:ivsnod$ld1$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki, gal  kolegos galėtų atsakyti, kas per mistika darosi su Xantija?
> 
> Xantija 2,0 8V benzinas/dujos. Pradėjo prieš kurį laiką kiek sunkiau vestis. 
> Po keleto dienų tik užvedus pradėjo gesti. Reikia laikyt koją ant gazo, kad 
> dirbtų.
> 
> Ieškant priežasties patikrinta arba pakeista:
> 
>  1.. Naujos žvakės ir laidai – senų spalva normali, neaprūkę.
>  2.. Pakeistas kuro filtras
>  3.. Pakeistas lambda zondas
>  4.. Patikrintas kuro siurblio slėgis
>  5.. Patikrintas įsiurbimo kolektoriaus sandarumas
>  6.. Kaitaliojant su kita tokia pat Xantia patikrinta MAP sensorius bei:
>  7.. Oro temperatūros daviklis
>  8.. Laisvos eigos žingsninis varikliukas
>  9.. Babina
>  10.. Oro sklendė ir jos potenciometras
>  11.. ECU
> 
> 
> 
> 
> Diagnostika jokių klaidų nerodo, Check Engine nedega.
> 
> 
> 
> Ką dar būtų galima įtarti?
>