kas per dujos, koks reduktorius? kaikuriom irangom- tai duju reduktoriaus bedu simptomas. sunkiai vedasi, uzvedus kuri laika pulsuoja apsukos ar net gesta. beda buna- sukietejusi LPG reduktoriaus diafragma, praleidzianti dujas ir palikus ilgesneiam laikui per vakumo zarnele privaro pilna isiurbimo kolektoriu duju. vat ir bandai uzvesti su duju/benzo misiniu, o jis naturaliai, be deguonies degti nenori, dar zvakes uzpila tik. diagnozuot galima- pavazinejus keleta dienu tik ant benzo, bei patikrinant nuoteki per vakuma is reduktoriaus- tarkim palik uzmauta baliona nakciai-pas mane ji pripusdavo mazdaug iki 2 ltr turio... "Justas" <simp@reset.ho> wrote in message news:ivsnod$ld1$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, gal kolegos galėtų atsakyti, kas per mistika darosi su Xantija? > > Xantija 2,0 8V benzinas/dujos. Pradėjo prieš kurį laiką kiek sunkiau vestis. > Po keleto dienų tik užvedus pradėjo gesti. Reikia laikyt koją ant gazo, kad > dirbtų. > > Ieškant priežasties patikrinta arba pakeista: > > 1.. Naujos žvakės ir laidai – senų spalva normali, neaprūkę. > 2.. Pakeistas kuro filtras > 3.. Pakeistas lambda zondas > 4.. Patikrintas kuro siurblio slėgis > 5.. Patikrintas įsiurbimo kolektoriaus sandarumas > 6.. Kaitaliojant su kita tokia pat Xantia patikrinta MAP sensorius bei: > 7.. Oro temperatūros daviklis > 8.. Laisvos eigos žingsninis varikliukas > 9.. Babina > 10.. Oro sklendė ir jos potenciometras > 11.. ECU > > > > > Diagnostika jokių klaidų nerodo, Check Engine nedega. > > > > Ką dar būtų galima įtarti? >