Bandyta važinėt vien benzinu, lygiai taip pat gęsta gerokai pavažiavus vien benzu ir iškart bandant užvest. Tada gi dujos turetu but neprisikaupusios. Be to, karkartem ryte vedai is karto, bet is karto ir gesta. Mistika kokia tai... "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:ivspp9$moa$1@trimpas.omnitel.net... > kas per dujos, koks reduktorius? > kaikuriom irangom- tai duju reduktoriaus bedu simptomas. > sunkiai vedasi, uzvedus kuri laika pulsuoja apsukos ar net gesta. > beda buna- sukietejusi LPG reduktoriaus diafragma, praleidzianti dujas ir > palikus ilgesneiam laikui per vakumo zarnele privaro pilna isiurbimo > kolektoriu duju. > vat ir bandai uzvesti su duju/benzo misiniu, o jis naturaliai, be > deguonies degti nenori, dar zvakes uzpila tik. > > diagnozuot galima- pavazinejus keleta dienu tik ant benzo, bei patikrinant > nuoteki per vakuma is reduktoriaus- tarkim palik uzmauta baliona > nakciai-pas mane ji pripusdavo mazdaug iki 2 ltr turio... > > "Justas" <simp@reset.ho> wrote in message > news:ivsnod$ld1$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, gal kolegos galėtų atsakyti, kas per mistika darosi su Xantija? >> >> Xantija 2,0 8V benzinas/dujos. Pradėjo prieš kurį laiką kiek sunkiau >> vestis. >> Po keleto dienų tik užvedus pradėjo gesti. Reikia laikyt koją ant gazo, >> kad >> dirbtų. >> >> Ieškant priežasties patikrinta arba pakeista: >> >> 1.. Naujos žvakės ir laidai – senų spalva normali, neaprūkę. >> 2.. Pakeistas kuro filtras >> 3.. Pakeistas lambda zondas >> 4.. Patikrintas kuro siurblio slėgis >> 5.. Patikrintas įsiurbimo kolektoriaus sandarumas >> 6.. Kaitaliojant su kita tokia pat Xantia patikrinta MAP sensorius bei: >> 7.. Oro temperatūros daviklis >> 8.. Laisvos eigos žingsninis varikliukas >> 9.. Babina >> 10.. Oro sklendė ir jos potenciometras >> 11.. ECU >> >> >> >> >> Diagnostika jokių klaidų nerodo, Check Engine nedega. >> >> >> >> Ką dar būtų galima įtarti? >>