Tema: Re: tesiant Opel Vectra B, 2.0 DTI kondicionieriaus atgaivinima
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-07-27 08:54:13
pirmu greičiu ventiliatorius turi įsijungt kartu su kompresorium.
On 07/26/2011 09:13 PM, Shadowed wrote:
> Kondensoriaus ventiliatorius turetu isijungti nuo slegio, ijungia
> daviklis, veikiantis kaip jungiklis. Isijungt turetu panasiai prie 18
> BAR... Tiksliau parodytu autodata. Pasijungt reik stotele ir paziuret
> koks slegis aukstoje puseje (ausinimas ant max) ir je islegis sukyla o
> ventikas nedirbta tai gali buti kaltas daviklis. Ji patikrint irgi
> nesunku - ten kaip junginklis ON-OFF, tai kontaktai turi rodyt trumpa
> kai slegis padideja iki nustatyto ir turi atsijungti kai sumazeja. Jei
> to nedaro nu tai pirmoj eilej keist davikli. O jei daro tai fyskes,
> laidai...
>
>
>
>
> "Tomciukas" parašė naujienų news:j0mvfm$l67$1@trimpas.omnitel.net...
>
> sveiki,
>
> pakeitem Opel Vectra B, 2.0 DTI kondicionieriaus siurbli.
> Sistema sandari. siurblys sukasi.
> Pasirodo neisijungia kondicionieriaus radiatoriaus ventiliatorius.
> Tiesiai prie akumo ventiliatoriu pajungem - veikia.
>
> Kur ieskoti galu,. kodel tas ventiliatorius neisijungia?
> Beje, kada jis turetu isijungti?
>
> p.s. keistas dalykas- betikrinant fiskes- nuemus nuo kazkokio daviklio
> (pritaisytas prie kondicionieriaus vamzdelio) fiske ir ja pajungus prie
> akumo, pradejo veikti variklio radiatoriaus ausintuvas... Kazkokia
> mistika...
>
>