Jeigu 'gali kazko nepastebeti' (pvz zmogaus arba masinos?) tada vaziuoji mazesniu greiciu nes neturi sugebejimu. Tik statyti visa savo sauguma ant to, jog kazkas kitas pastebes - wrong. Tuo labiau kad tai visai negalioja, kai kazkas i kazka ivaziuoja (o tokiu avariju dauguma). Avarijos ivyksta ne del greicio o del neziurejimo kur vaziuoji. Bet kadangi zmoniu sugebejimai, pozrius ir mentalitetas nesikeicia ir toliau visi vaziuoja nosi krapstydami, telefonu kalbedami, i sona ziuredami, isgere arba apsiruke, tada belieka valstybei riboti greiti, kad sumazinti pasekmes. Nors mazinti reiktu ne pasekmes o priezastis. "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:j0p3rb$ort$1@trimpas.omnitel.net... > žmogiškas faktorius - gali kažkokios smulkmenos ir nepastebėti, tuomet > kitas žiūrintis spės sustot ir išvengt. > bet jei greitis per didelis, tuo met ir kitas nebesuspėja. susitinka du > vienoj vietoj ir babach. > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:j0oma1$67d$1@trimpas.omnitel.net... >> Priklauso nuo gatves ir bendro srauto. Bet is patirties tai jo, gali ir >> 160-170 vazineti ir jokiu avariju netureti jeigu ziuri kur vaziuoji ir ka >> kiti eismo dalyviai tuo metu daro. >> >> Patikrinta. >> >> "Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message >> news:j0om3u$5us$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2011-07-27 12:30, YZF rašė: >>>> O jeigu vairuotojas butu ziurejes i kelia ir jo pakrascius o ne i viena >>>> sona, krapstydamas nosi, tada butu galejes vaziuoti ir 70 ir spetu >>>> laiku >>>> sustoti. >>> >>> Ką ten 70. Kai atidžiai į pakeles žiūri, tai ir 170 suspėtų. >>> >>