na kazkadais tai su vaz 2106 buvo:) pradurtas vienas ratas, leido vidutiniskai-nuejo i panauda zapaske... kapitaliai pravarytas antras ratas- ankstenysis pradurtas gryzo ant asies, ir kas 5-7 km sustojus buvo atrakcija- greitai pusti su pompa, priputus soki i masina ir vaziuoji, nu ir taip kartota iki atvaziavom i namus-30 km:) "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:j2ar1f$6cc$1@trimpas.omnitel.net... > tai jei atsarginį ratą ne vien tik dėl svorio vežioji tai tikrai nematau > prasmės tampytis pompos. dar nebuvo taip, kad abu ratai nusileistų vienu > metu. o jei jau pramuši tai su pompa ar be padangų montavimo kontoros vidury > trasos neatsidarinėsi > > > "Darius-B" <d@d.d> wrote in message news:j28kss$8oh$1@trimpas.omnitel.net... >> Mano vienas pazystamas gyne savo pozicija, kad pompa ratams pripusti >> nereikalinga ir ratus galima prisipusti degalineje, kol viena(irgi >> nakti)... >> Dabar veziojasi, nors per kokius 3 metus dar neprireike:) Cia kaip ir su >> signalizacija - dauguma ja "isiveda" po vagystes. >> >> >> >> "Dainiushas" wrote in message news:j26pfv$lv4$1@trimpas.omnitel.net... >> >> net paliko įdomu - kam ten tos šviesos po kapotu? :) >> >> Šiaip tai manau www.elmo.lt asortimento turėtų pakakt >> >> On 08/13/2011 11:26 PM, Vasaris wrote: >>> Gal kas nors sprendėsi %subj%? Kas būtų su normaliu valdikliu, kuris >>> dirba nuo bet kurios įtampos ir srove neiškepa LED'ų. Nes bagažinėj per >>> tamsu prisikrovus, o su kapotu tai visai visai nemaišytų... >>