is mano aptirties... brangios tos restauruotos, ir nelabai jom pasitikiu, lengvikei neturejau, ne ka ir pasakysiu, dazniausiai buna minkstos gumos, devisi greit bet neslidzios, nemegsta greicio, perkrovu, busikui nepasiteisino, jau labai taupant geriau devetas imt, bet tuomet ziuret ne tik i protektoriu bet ir gamybos metus, nes jei senos iseis guzais tuoj pat (prasyt garantijos), bet ir vel gana brangu, nebent savartyne visus ratus imt,o daug vazinejant geriausia pigias naujas kokias dembicas ar sportivas, kaina nedaug didesne o atvazineji 4 kart daugiau ir be netiketumu, kazkaip jau nebemegstu nuotykiu, kai prie -30 (ar prie +3 bet esant dideliam vejui ir slapdribai) tenka keist rata. devetos kainuoja su montavimu jei geresnes koki 80 litu, naujos sportiva kainavo lytais 120 plius montavimas, ir vaziavimo konfortas ir kilometrazas nepalyginamas, tiesa ziemines sportiva kiek slidokos, vairuotojui be patirties netinkamos. -- vyt/ / "aviliux" <aviliux@takas.lt> wrote in message news:j3sign$ug$1@trimpas.omnitel.net... > "Levas" <info@gooo.com> wrote in message > news:j3rf7r$i0s$1@trimpas.omnitel.net... >> Mano bjauria nuomone, padangos neturi buti senos, restaurotos (kaip >> rasosi sitas zodis?) ir permontuojamos kiekvieno sezono pradzioje ir >> gale. Pas mano vakarietiskas masinas visada buvo ratlankiai zieminem ir >> vasarinem padangom... skardos nebrangios siaip... > > > > turiu as diskus vasarai ir ziemai, nepermontuoju padangu. > Dvi jau sudilo ziemines, siulo man pirkt navarkes (aka restauruotos - va > kaip rasosi), uzvirinta guma cia, lietuvoje. Kodel manai kad neverta tokiu > imt ziemai? > > svyt, ir tu pasisakyk plyz, pas tave daug autopatirties: > > a> From: "MAXX" <maxx@crx.lt> > a> Newsgroups: omnitel.autos >>> teisingai restauruotos limpa? >>> hapepelita penkta rashtas. > Kaunas-Panevezys > po 110 arba po 120. > po 120 minkshtesne guma.