teisingai sako. Britva palygint su lėktuvu, nieko nekainuoja. On 08/24/2011 10:23 AM, Zigmas wrote: > As tik taip sakau, kad cia visi sako kad brangus malonumas, palyginus nieko > cia brangaus, dar pigiau nei su kokia britva turbut lakstyti, tik kad > licenzija gauti truputi kainuoja. O jei veliau su finansais bus nekas, tai > prasitesti visada galesi minimum investaves. O skraidyti tai tai kiek > finansai leis tiek skaraidysiu, tikrai ne 5 valandas per metus. > > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message > news:j3275b$be2$2@trimpas.omnitel.net... >> ðitais, o tai kam ta licenzija, jei skraidysi per metus valandà ir vien >> dël to, kad jà pratæst? :) >> >> >> On 08/24/2011 09:33 AM, Zigmas wrote: >>> tai sakau kad idealiausias variantas yra nuomotis - paskraidai, atiduodi >>> ir >>> rami galva. Aisku nuoma turi savo minusu - atsikeli sestadienio ryta, >>> paziuri per langa, o grazus oras gerai butu paskraidyti, bet ta diena >>> visi >>> lektuvai uzimti, nu ir baigiasi viskas tuom. O savo skaraidai kada nori. >>> >>> Pagal ULO taisykles licenzija galioja 5 metus, jei nori pratesti, >>> paskutinius 12 men turi buti praskrides 5 valandas, is ju 2 valandas >>> skirtinguose aerodromuose. >>> Aisku tas 5 valandas per 5 metus paskraidyti yra labai mazai, bet tarkim >>> jeigu nera galimybiu finansiniu, tai manau per 5 metus sukrapstysi tuos >>> 1000 >>> litu 5 valandom,kad pratesti licenzija >> >> > >