patikek su ctsw taip apt galima paraizyti. apkrovos +9 -5 o ir tarp ulo pilotu yra chuliganu tokiu kaip m1 buves savininkas. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:j32dim$lvr$3@trimpas.omnitel.net... > ULO pilotui davu akrobatinį lėktuvą irgi būtų panašiai :) > > On 08/24/2011 11:06 AM, miegapele wrote: >> tiksu britvom isitasko daug daugiau. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:j32b4r$hrj$1@trimpas.omnitel.net... >>> teisingai sako. Britva palygint su lėktuvu, nieko nekainuoja. >>> >>> On 08/24/2011 10:23 AM, Zigmas wrote: >>>> As tik taip sakau, kad cia visi sako kad brangus malonumas, palyginus >>>> nieko >>>> cia brangaus, dar pigiau nei su kokia britva turbut lakstyti, tik kad >>>> licenzija gauti truputi kainuoja. O jei veliau su finansais bus >>>> nekas, tai >>>> prasitesti visada galesi minimum investaves. O skraidyti tai tai kiek >>>> finansai leis tiek skaraidysiu, tikrai ne 5 valandas per metus. >>>> >>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:j3275b$be2$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> ðitais, o tai kam ta licenzija, jei skraidysi per metus valandà ir >>>>> vien >>>>> dël to, kad jà pratæst? :) >>>>> >>>>> >>>>> On 08/24/2011 09:33 AM, Zigmas wrote: >>>>>> tai sakau kad idealiausias variantas yra nuomotis - paskraidai, >>>>>> atiduodi >>>>>> ir >>>>>> rami galva. Aisku nuoma turi savo minusu - atsikeli sestadienio ryta, >>>>>> paziuri per langa, o grazus oras gerai butu paskraidyti, bet ta diena >>>>>> visi >>>>>> lektuvai uzimti, nu ir baigiasi viskas tuom. O savo skaraidai kada >>>>>> nori. >>>>>> >>>>>> Pagal ULO taisykles licenzija galioja 5 metus, jei nori pratesti, >>>>>> paskutinius 12 men turi buti praskrides 5 valandas, is ju 2 valandas >>>>>> skirtinguose aerodromuose. >>>>>> Aisku tas 5 valandas per 5 metus paskraidyti yra labai mazai, bet >>>>>> tarkim >>>>>> jeigu nera galimybiu finansiniu, tai manau per 5 metus sukrapstysi >>>>>> tuos >>>>>> 1000 >>>>>> litu 5 valandom,kad pratesti licenzija >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >