ir orginaliu sportiniu skyluciu didis mikronais daug didesnis nei civiliniu, automatiskai pakliuna daug didesnes dulkes, kurios praeina pro cilindrus ir seda i tepala, tepalo filtra. -- vyt/ / "Tomas M." <tamosiuko@gmail.com> wrote in message news:j424ds$kpl$1@trimpas.omnitel.net... > Kalba eina apie normalius sportinis filtrus / ar visokius slapius viltus o > ne apie kinietiska gamini. > > Manau kad jei spurksi kinietiska filtra visokiom spec. alyvom tai tas > popierius suplys savaime nuo svorio > > > > Tomas > > "NJ" wrote in message news:j423eo$jha$1@trimpas.omnitel.net... > > Radau tiuningas.net toki prieziuros buda: > > Norint džiaugtis sportinio oro filtro privalumais, būtina reguliariai jį > valyti. Priešingu atveju jis bus mažiau efektyvus nei originalas . Valymo > periodas priklauso nuo važinėjimo sąlygų, tačiau sportinis oro filtras > turėtų būti valomas vidutiniškai kas 6 mėnesius. Priežiūra susideda iš > dviejų dalių: valymo ir apipurškimo specialiu tepalu. Norėdami išvalyti > sportinį oro filtrą, pirmiausia į kokį nors indą įpilkite benzino. Jame > panardinkite oro filtrą. Palaikykite panardintą 1- 2 valandas. Vėliau > praskalaukite jį ir leiskite išdžiūti. Išdžiūvusio oro filtro paviršių > apipurkškite specialiu tepalu. Viskas. > > > > "NJ" <nir@centras.lt> wrote in message > news:j41tph$b2o$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki. Kai dejo dujas iseme standartini filtra su deze ir idejo toki >> (zr. >> nuotrauka). Kaip ji priziureti? Pravaziavau jau virs 30.000 km tai turbut >> reiketu ji pravalyti kazkaip ar jis keiciamas? >>