Toki filtra dejo ne del sprogimu. Iranga IV kartos. Tiesiog sioje masinoje nera vietos po kapotu todel kad tilptu reduktorius ismete standartine deze su filtru :( Man nafig to ale "sportinio" filtro nereikejo. Bet dabar yra taip kaip yra ir kazka su tuo filtru reikia daryti nes mano akim jis jau uzsikimso ir ji reikia keisti. Didesnio pralaidumo ir daugiau galios man tikrai nereikia tai teks ieskoti normalaus analogo kad gerai filtruotu... "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:j43i09$rh3$1@trimpas.omnitel.net... > matai sito filtro sprogus nesulauzo, nes dezes nera., ai nz, mano > supratimu dujas det apsimoka, jei toks variklis svalkej kainuoja iki 600 > litu., taip ziurint toks filtras teisingas sprendimas, ziuri tada pakaba > ir kebula o varikli kaitalioji kas 30 000 km, tepalu nekeiti, vietoj to > dedi pinigus i stalciu naujam varikliui, sava logika yra tam, zinau taksi > firma kuri taip elgiasi, turi apie 100 masinu, ir atsiperka tepalu > nekeitimas atlaiko senus tepalus benzinine 1.8 audi variklis iki 80 000km > (nu koki bendra 250 000km), ir t.t. > > -- > vyt/ / > > > > > "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message > news:j42abh$tmp$1@trimpas.omnitel.net... >> achujet, deda dujas, kad butu ekonomija, ir ismeta gamintojo >> sukonstruotas rezonansines dezes, butent kad butu ta pati ekonomija ant >> darbiniu apsuku >> >> "NJ" <nir@centras.lt> wrote in message >> news:j41tph$b2o$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki. Kai dejo dujas iseme standartini filtra su deze ir idejo toki >>> (zr. >>> nuotrauka). Kaip ji priziureti? Pravaziavau jau virs 30.000 km tai >>> turbut >>> reiketu ji pravalyti kazkaip ar jis keiciamas? >>> > >