Pats vazineju su 156 1.9JTD. Atkreipk demesi, kad 1.9 varikliai buvo su 8 ir 16 ventiliu. Atitinkamai skiriasi ir galingumai. Variklio periferijos problemos pradeda lysti po dideliu ridu. 156 ir 147 alfu silpnesne vieta yra priekine pakaba (apatines ir virsutines svirtys). Musu keliais nelabai ilgai laiko, o ir kainuoja nepigiausiai. "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:j5n7f2$te5$1@trimpas.omnitel.net... > dekui, issamus aprasymas. > buvau susidares ispudi, kad 147 tai ne 156, o Stilo kitu apvalkalu, > sudomino modelis aisku tik del to, kad galima uz pakenciama kaina > nusipirkt gera ir ekonomiska dyzeli, bet kitas periferijos patikimumas > kelia daug abejoniu > > "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message > news:j5ibu3$j71$1@trimpas.omnitel.net... >> na daugiau info visada gali rasti alfaklube: >> http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=64572.0 >> >> 2.4JTD į 147-ą nebuvo dėtas (atmetus žiedinėm ruoštas kelias mašinas) - >> ėjo tik į 156-ą. >> šiaip 1.9 einamo remonto kaštai kažkiek pigesni negu 2.4. neplanuoto >> remonto metu prie variklio tas dar labiau išryškėja. >> >> 147 tas pats 156 kitam kėbule, pakaba vienoda. priekis lepesnis, gale >> reaktyvinės traukės. suvedimas daromas pilnas, dažnai chebra net nežino, >> kad gale ekscentrikai stovi - nors jie ten aliume tai buna "užkepa" >> neblogai. dauguma sailentblokų keičiama atskirai nuo šakių/svirčių. >> iš brangesnių detalių būtų priekinės apatinės/viršutinės šakės šarnyrai - >> keičias su visa šake, ten kažkas ~500/200lt/vnt. atitinkamai. gale >> išilginės svirtys brangesnės - ~300lt/vnt normalesnes. rato guoliai >> >300lt/vnt. >> >> kaip tokių trim-level'ių lyg ir negirdėjau. dažniausiai kur salonas su >> oda jau daugiau ir viduj žaislų pridėta. odiniai salonai irgi ten keli >> būna - alia su Alfa logo ant kėdžių, tada full MOMO trim'as, bet kaip jie >> ten skirstosi tai hz. >> >> yra pašonėj 156 2.4JTD SW jau gerus keturis metus juzinamas. buvo >> ~220kkm, dabar jau arti 300kkm. be einamo remonto ir visokių >> fintifliuškių (alia ciuningo) per tą laiką pats sugedo: >> - AC kompresoriaus sankaba išėjo į lauką pasivaikščioti; >> - gale kelios reaktyvinės traukės sugalvojo, jog laikas žemam startui; >> - priekyje viršutinė svirtis + keli sailentblokai; >> - granatos guma; >> - generuoklio "šokoladukas"; >> - el. lango mechanizmas; >> - veidr. šildimas; >> - gal. dangčio valytuvo motoriukas >> - neperseniausiai sugalvojo numirti alkūninio daviklis; >> >> lyg ir nieko nepamiršau. >> >> >> "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >> news:j5i1ob$6jo$1@trimpas.omnitel.net... >>> sveiki, domina 147 dyzeliai, tiek 1.9, tiek ir 2.4 egzotika, del >>> variklio versiju irgi ziniu mazai >>> ar labai dydelis blogis? kokios ligos ir kur tiketis extra ishlaidu? >>> kaip atskaitos tashka imkim pvz... Megane ar Laguna panasiu metu ir koki >>> kita labai neispopsejusi neTDI kibiriuka, ale Focus, 307, Astra