nedziugina tas sakinys apie priekine pakaba, nes vaziavimo stilius toks, kad isbildinu greit (nestabdau prastesniu keliu vaziuodamas), uztat, ant zemu apsuku aukstom pavarom patinka, tai dyzelis pats tas "Monte" <ewr@sdfs.ere> wrote in message news:j5p2j7$ef2$1@trimpas.omnitel.net... > Pats vazineju su 156 1.9JTD. Atkreipk demesi, kad 1.9 varikliai buvo su 8 ir > 16 ventiliu. Atitinkamai skiriasi ir galingumai. Variklio periferijos > problemos pradeda lysti po dideliu ridu. 156 ir 147 alfu silpnesne vieta yra > priekine pakaba (apatines ir virsutines svirtys). Musu keliais nelabai ilgai > laiko, o ir kainuoja nepigiausiai. > > "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message > news:j5n7f2$te5$1@trimpas.omnitel.net... >> dekui, issamus aprasymas. >> buvau susidares ispudi, kad 147 tai ne 156, o Stilo kitu apvalkalu, >> sudomino modelis aisku tik del to, kad galima uz pakenciama kaina >> nusipirkt gera ir ekonomiska dyzeli, bet kitas periferijos patikimumas >> kelia daug abejoniu >> >> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message >> news:j5ibu3$j71$1@trimpas.omnitel.net... >>> na daugiau info visada gali rasti alfaklube: >>> http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=64572.0 >>> >>> 2.4JTD į 147-ą nebuvo dėtas (atmetus žiedinėm ruoštas kelias mašinas) - >>> ėjo tik į 156-ą. >>> šiaip 1.9 einamo remonto kaštai kažkiek pigesni negu 2.4. neplanuoto >>> remonto metu prie variklio tas dar labiau išryškėja. >>> >>> 147 tas pats 156 kitam kėbule, pakaba vienoda. priekis lepesnis, gale >>> reaktyvinės traukės. suvedimas daromas pilnas, dažnai chebra net nežino, >>> kad gale ekscentrikai stovi - nors jie ten aliume tai buna "užkepa" >>> neblogai. dauguma sailentblokų keičiama atskirai nuo šakių/svirčių. >>> iš brangesnių detalių būtų priekinės apatinės/viršutinės šakės šarnyrai - >>> keičias su visa šake, ten kažkas ~500/200lt/vnt. atitinkamai. gale >>> išilginės svirtys brangesnės - ~300lt/vnt normalesnes. rato guoliai >>> >300lt/vnt. >>> >>> kaip tokių trim-level'ių lyg ir negirdėjau. dažniausiai kur salonas su >>> oda jau daugiau ir viduj žaislų pridėta. odiniai salonai irgi ten keli >>> būna - alia su Alfa logo ant kėdžių, tada full MOMO trim'as, bet kaip jie >>> ten skirstosi tai hz. >>> >>> yra pašonėj 156 2.4JTD SW jau gerus keturis metus juzinamas. buvo >>> ~220kkm, dabar jau arti 300kkm. be einamo remonto ir visokių >>> fintifliuškių (alia ciuningo) per tą laiką pats sugedo: >>> - AC kompresoriaus sankaba išėjo į lauką pasivaikščioti; >>> - gale kelios reaktyvinės traukės sugalvojo, jog laikas žemam startui; >>> - priekyje viršutinė svirtis + keli sailentblokai; >>> - granatos guma; >>> - generuoklio "šokoladukas"; >>> - el. lango mechanizmas; >>> - veidr. šildimas; >>> - gal. dangčio valytuvo motoriukas >>> - neperseniausiai sugalvojo numirti alkūninio daviklis; >>> >>> lyg ir nieko nepamiršau. >>> >>> >>> "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>> news:j5i1ob$6jo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> sveiki, domina 147 dyzeliai, tiek 1.9, tiek ir 2.4 egzotika, del >>>> variklio versiju irgi ziniu mazai >>>> ar labai dydelis blogis? kokios ligos ir kur tiketis extra ishlaidu? >>>> kaip atskaitos tashka imkim pvz... Megane ar Laguna panasiu metu ir koki >>>> kita labai neispopsejusi neTDI kibiriuka, ale Focus, 307, Astra > >