2.0 bus silpnokas, beto ir komplektacijos lygis paprastai su jom buna prastesnis. 2.2 jei normalios bukles tai visai smagus, nors galetu buti ir geriau. 2.2 universals - 6-6.3 sanaudos (realios, Vilnius) prie kokiu 250 -300k reikia keisti smagrati. bedos su vairo stiprintuvais, EGR. o siaip tai visai nieko variklis. nuo 3.0 siulau begti kuo toliau - apie ekonomija galima pamirsti, bet galios mazoka. 1.9 reikia dirza keisti ir jei daug vaziuoji tai nebus labai pigu. aisku grandine su 200-350 k km irgi turi minusu "Mano" <nenoriu@spamo.ne> wrote in message news:j6vm0f$ert$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Ka gero ar blogo galite pasakyti apie Opelinius variklius 2.2 DTi? Metai > apie 2004. Ar verti demesio? Ar labai prieziuros reikalauja? Kiek sake, > kad pakankamai ekonomiski, tik ar tikrai? > > Ziurineju Opel Vectra apie 2004 metus dyzeli. Pasirinkimas varikliu > didelis: 2.0DTi, 2.2DTi, 1.9CDTi ir 3.0CDTi. Ekonomiskiausi 1.9, bet ar > jie pakankamai gero tokiam automobiliui. Ar ne per mazi tokiai didelei > masinai? Girdejau, kad daugumos Common rail'iniu dyzeliu resursas apie > 200k km, o veliau prasideda loterija. Su senais atseit taip nera. Ar tai > tik mitas? > > Taigis is anksto dekui uz bet kokia info! > > > > >