Parke sukasi keliolika, ridos nuo 250 iki 450 tukstanciu. Man asmeniskai sita vectra- pirmiausia kazkokia beskonybe. Nei isvaizda, nei salonas, nei patogumu pasizymi. Is technines puses lekia vairo koloneles, vaziuokles, atraminiai guoliai, pora 1.9 varikliu jau pakeista. Kaip firmos- gal ir dzin, bet sau neimciau niekad. Jei jau opelis, tai geriau bent saabas :) "Vytautas" <kazkoks@pastas.lt> wrote in message news:j70gfo$sbv$1@trimpas.omnitel.net... > 2.0 bus silpnokas, beto ir komplektacijos lygis paprastai su jom buna > prastesnis. 2.2 jei normalios bukles tai visai smagus, nors galetu buti ir > geriau. > 2.2 universals - 6-6.3 sanaudos (realios, Vilnius) prie kokiu 250 -300k > reikia keisti smagrati. bedos su vairo stiprintuvais, EGR. o siaip tai > visai nieko variklis. nuo 3.0 siulau begti kuo toliau - apie ekonomija > galima pamirsti, bet galios mazoka. 1.9 reikia dirza keisti ir jei daug > vaziuoji tai nebus labai pigu. aisku grandine su 200-350 k km irgi turi > minusu > > "Mano" <nenoriu@spamo.ne> wrote in message > news:j6vm0f$ert$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Ka gero ar blogo galite pasakyti apie Opelinius variklius 2.2 DTi? Metai >> apie 2004. Ar verti demesio? Ar labai prieziuros reikalauja? Kiek sake, >> kad pakankamai ekonomiski, tik ar tikrai? >> >> Ziurineju Opel Vectra apie 2004 metus dyzeli. Pasirinkimas varikliu >> didelis: 2.0DTi, 2.2DTi, 1.9CDTi ir 3.0CDTi. Ekonomiskiausi 1.9, bet ar >> jie pakankamai gero tokiam automobiliui. Ar ne per mazi tokiai didelei >> masinai? Girdejau, kad daugumos Common rail'iniu dyzeliu resursas apie >> 200k km, o veliau prasideda loterija. Su senais atseit taip nera. Ar tai >> tik mitas? >> >> Taigis is anksto dekui uz bet kokia info! >> >> >> >> >> > > >