Tema: Re: manau, kad pasiseke. bnv ties Sparta
Autorius: FX
Data: 2011-11-24 01:30:19
Ir del gumos ir del per mazho efektyvaus protektoriaus gylio pvz kaip tu
sakai akvaplanavimo atveju, negi manai jog padangos yra single purpose tik
stumti vandeny ir tiek... pasaulyje yra nemazha rinka kurioje automobiliai
lietu mato taip dazhnai kaip saules uzhtemimus tik kazhkodel vazhineja su
tom pachiom padangom nors slick'a butu pigiau gaminti...
P.S. norechiau pamatyti kaip tu su nudevetom iki indikatoriaus padugnem ant
sausos dangos atpistum ant stabdymo ka nors su tokiu pachiu auto ir tokiom
pachiom naujom padugnem...
P.P.S. gaila zhmoniu kurie mokslinius tyrimus daro vardan geru gumos
mishiniu atradimo, juk viskas paprasta px kokia protektoriaus guma, gi
svarbu, kad vandeny stumia :DDD
FX
"Dainiushas" wrote in message news:jajquo$rl6$1@trimpas.omnitel.net...
qš dar kartą klausiu lėtai. tu tikrai tikras, kad kad indikatoriai ne
dėl akvaplanavimo, o dėl gumos difuzijos?
On 11/23/2011 05:44 PM, FX wrote:
> Andrej chia dabar kalba eina apie padangos vulkanizacijos metu
> persiliejanchius gumos sluoksnius t.y. kiek mm like jau yra piktas
> miksas protektoriaus gumos su padangos pagrindo guma...
> Dainiushai kad apsiramintum visiems laikams su shita tema... geltonai
> apibraukti indikatoriai parodantys kur jau padangai yra pize.... jei
> netiki kad vulkanizacijos metu persilieja sluoksniai gumos skaityk chia:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Diffusion ir chia
> http://en.wikipedia.org/wiki/Vulcanisation ikiukas...
> mf190
> FX
> "Andrej" wrote in message news:jaj1rj$1pl$1@trimpas.omnitel.net...
> Neishmesk, matai, yra kam px ant protektoriaus.