kreiserinį greitį reikia pasiekti optimaliom variklio apsukum, va ir visa filosofija bei mitų griovimas ;) Exo "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message news:jbq1c1$eef$1@trimpas.omnitel.net... > Pirmiausia reikia susitarti pagal ka vertinam kuro ekonomija, pagal > nuvaziuota kelia iki kreiserinio greicio ar pagal laika. > Siaip paplitusi profesionalu, o ne zurnaliugu tarpe visiskai priesinga > nuomone, kad kreiserini greiti reik pasiekt greitai, bet ne dugnais. > > "gandon" <a@b.c> wrote in message news:jbq0so$dph$1@trimpas.omnitel.net... >> Paplitusi nuomone, neva kuo "svelniau" isibegesi iki "darbinio" greicio, >> tuo maziau kuro sunaudos automobilis. Visgi koks to pagrindas? >> >> Kalbu butent apie isibegejima iki kazkokio greicio dviem atvejais - >> greitai ir letai. O ne stabdymo-begejimosi ciklu kieki - cia klausimu >> nera. > >