as pajudu svelniai nuo sankryzos, taciau daznai reikia pristabdyt, arba atleist gaza pedalo, kad nejobinciau I priesais esancia lengvaja (ne trula) p.s. 90Ag "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parase naujienu news:jbq54e$jre$1@trimpas.omnitel.net... > :) > didysis tu didysis:) > papasakok prasau, o didysis, pasaka- kokiu atveju daugiau auto pervaziuos per ta pati laika sankryza- jei jie greitai pajudes, ar jei kiekvienas "svelniai judes". > > "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message news:jbq4eg$ioo$1@trimpas.omnitel.net... >> Miegas sankryzoj bei svelnus vaziavimas, du skirtingi dalykai sportynyke didysai... >> >> Exo >> >> >> "S54" <info@telecom.lt> wrote in message news:jbq3ns$hp4$1@trimpas.omnitel.net... >>> per tokius "svelnius gandonus" ir pravaziuoja tik 3 masinos per sviesafora. >>> stovim toliau, deginam kura ... svarbu pirmam "svelniam gandonui" ekonomija. >>> >>> "gandon" wrote in message news:jbq0so$dph$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Paplitusi nuomone, neva kuo "svelniau" isibegesi iki "darbinio" greicio, >>> tuo maziau kuro sunaudos automobilis. Visgi koks to pagrindas? >>> >>> Kalbu butent apie isibegejima iki kazkokio greicio dviem atvejais - >>> greitai ir letai. O ne stabdymo-begejimosi ciklu kieki - cia klausimu nera. >>>