jokio skirtumo prie akumo + ar - . Beje daugumai multimetru laidus reikia atitinkamai sukaisioti. Del 0.5A tai buna kad iskarto pajungus ir dar daugiau rodo, bet palaukus kelias minutes reikalai susitvarko ( atsijungia/ uzmiega ivairus ECU, uzgesta apsvietimai ir t.t.). "Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message news:jcncav$9n0$1@trimpas.omnitel.net... > Na jei pagal feng-shuj, tai su sroves replemis. O jei banditiskai ir esi > tikras, kad tas nuotekis nedidelis - > jungi multimetra i tarpa tarp pliuso klemos ir akumuliatoriaus + kontakto, > pries tai multimetre parinkes kad > nori matuoti srove. > > ...o dabar atreis Evaldas ir suvarys mane su shudais :) > > "Kiaule voras" <nerasykit@maila.net> wrote in > news:jcnbvb$91i$1@trimpas.omnitel.net: > >> Zalias klausimas. Kaip matuojamas nuotekis? Kad su testeriu tai aisq >> :) >> >> >> "bleketas@work" <bleketas@nospam_takas_.lt> wrote in message >> news:jcn5va$u7e$1@trimpas.omnitel.net... >>> daug >>> norma butu kokie 0.05A >>> >>> "jkf" <jkf_trinti_@inbox.lt> wrote in message >>> news:jcn4u8$sfe$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> >>>> Priminkit prasau, koks leidziamas sroves nuotekis automobilyje, >>>> konkreciu atveju Saab 9000. 0,5 A manyciau perdaug, ar ne? >>> >>> >> >> >> >