todel reikia nenutraukineti grandines, pirma stabiliai pajungti multimetra, o paskui nuimti nuo klemo. principas toks "e-axis" <e-axis{noreply}@mail.ru> wrote in message news:jcnec9$d4t$1@trimpas.omnitel.net... > jokio skirtumo prie akumo + ar - . Beje daugumai multimetru laidus reikia > atitinkamai sukaisioti. > Del 0.5A tai buna kad iskarto pajungus ir dar daugiau rodo, bet palaukus > kelias minutes reikalai susitvarko ( atsijungia/ uzmiega ivairus ECU, > uzgesta apsvietimai ir t.t.). > "Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message > news:jcncav$9n0$1@trimpas.omnitel.net... >> Na jei pagal feng-shuj, tai su sroves replemis. O jei banditiskai ir esi >> tikras, kad tas nuotekis nedidelis - >> jungi multimetra i tarpa tarp pliuso klemos ir akumuliatoriaus + >> kontakto, pries tai multimetre parinkes kad >> nori matuoti srove. >> >> ...o dabar atreis Evaldas ir suvarys mane su shudais :) >> >> "Kiaule voras" <nerasykit@maila.net> wrote in >> news:jcnbvb$91i$1@trimpas.omnitel.net: >> >>> Zalias klausimas. Kaip matuojamas nuotekis? Kad su testeriu tai aisq >>> :) >>> >>> >>> "bleketas@work" <bleketas@nospam_takas_.lt> wrote in message >>> news:jcn5va$u7e$1@trimpas.omnitel.net... >>>> daug >>>> norma butu kokie 0.05A >>>> >>>> "jkf" <jkf_trinti_@inbox.lt> wrote in message >>>> news:jcn4u8$sfe$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sveiki, >>>>> >>>>> Priminkit prasau, koks leidziamas sroves nuotekis automobilyje, >>>>> konkreciu atveju Saab 9000. 0,5 A manyciau perdaug, ar ne? >>>> >>>> >>> >>> >>> >> > >