Reikia itampa ziuret pries ir netrukus po krovimo. Galejo pasitrumpint viduje viena sekcija is 6 ir po neilgo stovejimo gauni ~ 10V vietoj ~ 12V. Po krovimo irgi ne 14V o kokius 12V. "Tomas D." <mailsoc@[trint]gmail.com> wrote in message news:jd5as4$pm4$1@trimpas.omnitel.net... > Po kuciu reik pasidalint rupesciais :) > > Pirmine info: > Honda Civic 97' > Akumas ~40Ah (arba 45, nepamenu), amzius - 2 metai. > > Problema tokia, kad vakar po darbo nebeuzsikuriau, teko pasiprasyt kolegos > pagalbos uzsikuriant. Po to vaziavau 15min iki tasko B, uzhgesinau, grizes > uzsikuriau kaip priklauso. Iki cia darau isvada, kad generatorius savo > darba atlieka gerai, bo per 15min kelio pakrove tiek, kad pilnai uzteko > kitam uzsikurimui. > Grizau namo, atjungiau visokia papildoma elektronika, kuria esu pakabines > ant akumo: grotuvas ir kt. Palikau per nakti ir ryte aisku radau akuma > beveik mirusi. Apsuko starteris pora kartu po 3-4 abarotus ir vsio. > Pajungiau pakroveja. Kazkaip keista, bet tik ijungus eme 2A (kai tuscia > akuma pajungus ampermetro rodykle skrenda vos ne iki dugno prie 10A...). > Po 4 valandu atejau patikrint - imama srove vos 1A, bet isgirdau akuma > kunkuliuojant. Idejos dvi: arba verda, arba vandenilis issiskiria. > Atsisukau paziuret celes - nu apsemtos, elektrolito kaip ir pakanka. > Atjungus pakroveja aisku kurt kuriasi, bet klausimas kas bus po 2-3 > dienu... Dabar tycia palikau pajungta ant krovimo, srove nesiekia nei 1A, > bet darant paprasta matematika, kraunant 1A srove man reiktu ji virs paros > laikyt prijungta (zinant esama likutine talpos verte). Taigi, pasimiro man > salyginai naujas akumas, ar cia kazkas kita netvarkoj? Kodel krovimo srove > tokia nedidele? > > Dekoju uzh idejas ir linkiu visiem smagiu svenciu :) > > P.S. Akumo didesnio idet niekaip neiseis. Vieta ten numatyta labai > nedidele, o ir aukstis apribotas. Vienzo tinka tik tam tikro dydzio ir ne > kitokie, o talpos aisku mazuose nebuna daug. >