kazkur skaiciau, berods teorine sovietmecio knygute apie automobilius, akumus, ten parasyta kad prie - 20 ar -30 akume belieka tik 20 proc galios, t.y ne tik sunku uzvest isalusi varikli, bet ir akumas is 100 teturi 20 a/h p.s svino akumai nelabai patobulejo per paskutinius 40 metu, greiciau atvirksciai, isgauna ta pacia gali is maziau svino, kuo pasekoj jie pasidaro labai kaprizingi nezymiai netinkamai eksplotacijai. -- vyt/ / "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message news:jd786c$fre$1@trimpas.omnitel.net... > Cia gal ne tiek Eolto kalte kiek sudinos produkcijos. Butu Exide tai > turbut nenusileistu Jutos akumams. Kolega kazkaip sugebejo nusipirkt Eolte > koki tal lenkiska akuma su 720 A (EN) nominalu - pamatuoju - o ten tik 580 > A (EN). Grazino, nes kam moket kaip uz 720 kai gauni tik 580. Tuo labiau > kad vidutiniskai per pora metu nugaruoja apie 100 A (EN). Nesigilinant i > subtilesnius dalykus akumo viduje. Ta grazino, is Jotos paeme nauja - ten > 780 A (EN) pagal lipduka, o pamatavus 789 A (EN). Perfect. > > > > "markatas" parašė naujienų news:jd77iq$fe3$1@trimpas.omnitel.net... > > Nieko nesako apie stumdomos produkcijos kokybe, jei is parduodamu dvieju > egzemplioriu is karto vienas jau buvo negyvas? Siaip Eolte nieko nebeperku > po eilinio zalioto uz 700 Lt > > markatas > > "Tomas D." <mailsoc@[trint]gmail.com> wrote in message > news:jd72q3$c15$1@trimpas.omnitel.net... >> Blogiausia tas, kad akumas ten toks mazhas, jog nuejus pries 2 metus >> Eolte radau tik 2 tinkamus. Viena uzjunge ten su savo prietaisais >> patikrint ir buvo iskart mires, o kita teko paimt... Nera is ko rinktis >> :-(. Galvoju gal apsimoka ziuret i tuos gelinius? Jie buna mazesni ir >> atseit salciu nebijo. >> >> Trumpai tariant diagnoze aiski - laukt algos ir imt nauja :) >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:jd6p4c$41g$2@trimpas.omnitel.net... >>> Exide kiek pirkta, visi gyvena ilgiau >> >> >