ble vos iki darbo nuvaziaves, perdumyjes puse klaipedos ... pasikeiciau filtra ... nepadejo ... blin galvoju galvoju is bako toliau lievata traukia .... pajungiau is bacioko per kriause svarios saliarkos ... atrodo padejo (kaip veliau paaiskejo sutapimas) ... nudumijau iki koloneles uzsipyliau 50litru svarios lietuviskos saliarkos ... ir vel xujovai ... nu galvoju padegsiu masina ... tada susisviete paziureti degima ... nu akurat ... degimas pabeges per viena danti ant kuro siurblio dirzo (ten 2 dirzai ... pagrindinis ir kuro siurblio dirzas, kuri suka paskirstymo velenas) ... pasistaciau degima ... dabar uzsiveda nekaitinus zvakiu "s pol abarota" :D P.S. sekmadieni su svarke lysim prie duslintuvo bo kai sove tai kazkas ten issitaske ir baubia dabar :D "Senis" wrote in message news:je3tci$4oi$1@trimpas.omnitel.net... Toki pati dziaugsma turiu su volvo 2.5d pavaziavus ir pastovejus kokias 4h neisijungia pakaitinimo zvakes. Per nakti pastovi viskas OK. Preita ziema kadangi šalta buvo greit atsaldavo ir vesdavosi OK, o dabar kai laikosis 3-4C tai ir ragas nes pasildymas tik kai zemiauu +5 isijungia. Beto preita ziema ir prie -20 be problemus užsikurdavo o dabar prie +2 reikia bruzinti. Yra teke ir man davikli atjungineti jei jauciu, kad nužsivesiu atjungiu-brukst ir viskas. Galvoju gal galima zvakiu pakaitinimo temperatura pakelti pvz ne nuo +5 isijungia o nuo +15? Ka autoelektrikai tuo klausimu gali pasakyti?