ai ble vis pamirštu tą diržą... Pakeisk tu jį. Ir rolikus pažiūrėk. Nes pagal viską turi tuoj nutrūkt :) On 01/05/2012 09:21 PM, ramunas wrote: > ble vos iki darbo nuvaziaves, perdumyjes puse klaipedos ... pasikeiciau > filtra ... nepadejo ... blin galvoju galvoju is bako toliau lievata > traukia ... pajungiau is bacioko per kriause svarios saliarkos ... > atrodo padejo (kaip veliau paaiskejo sutapimas) ... nudumijau iki > koloneles uzsipyliau 50litru svarios lietuviskos saliarkos ... ir vel > xujovai ... nu galvoju padegsiu masina ... tada susisviete paziureti > degima ... nu akurat ... degimas pabeges per viena danti ant kuro > siurblio dirzo (ten 2 dirzai ... pagrindinis ir kuro siurblio dirzas, > kuri suka paskirstymo velenas) ... pasistaciau degima ... dabar uzsiveda > nekaitinus zvakiu "s pol abarota" :D > > P.S. sekmadieni su svarke lysim prie duslintuvo bo kai sove tai kazkas > ten issitaske ir baubia dabar :D > > > "Senis" wrote in message news:je3tci$4oi$1@trimpas.omnitel.net... > > Toki pati dziaugsma turiu su volvo 2.5d pavaziavus ir pastovejus kokias > 4h neisijungia pakaitinimo zvakes. Per nakti pastovi viskas OK. Preita > ziema kadangi šalta buvo greit atsaldavo ir vesdavosi OK, o dabar kai > laikosis 3-4C tai ir ragas nes pasildymas tik kai zemiauu +5 isijungia. > Beto preita ziema ir prie -20 be problemus užsikurdavo o dabar prie +2 > reikia bruzinti. Yra teke ir man davikli atjungineti jei jauciu, kad > nužsivesiu atjungiu-brukst ir viskas. > Galvoju gal galima zvakiu pakaitinimo temperatura pakelti pvz ne nuo +5 > isijungia o nuo +15? Ka autoelektrikai tuo klausimu gali pasakyti?