On Tue, 03 Jan 2012 11:29:50 +0200, CodeC wrote: >> nu tik skirtumas tas kad lektuvo stabdyme dalyvauja bent trys >> komponentai. O naikintuvuose dar buna is siknos ir parasiutas >> issiskleidzia, i kuria tuo momentu puse naikintuvas svyra? > > nu tai apie ka ir kalba. o ne todel kad sparnai per viduri lektuvo arba > ratas pas moca priekyje. Shita, http://www.boeing.com/commercial/airports/acaps/7474sec7.pdf 9 puslapis. Cia zinoma ne 727, bet principas manau tas pats, t.y. gaunasi, kad stabdant apkrova ant priekinio rato padideja perpus. Analogiskai galima primest, kad jei pas 350tonu sveriantis 747 priekini rata apkrauna iki 60 tonu, tai kokiu 90 tonu sveriantis 727 turetu apkraut kokiais 16tonu. Imho tas pikapas nuo tiek issiskestu. -- kthxbai.