Ačiū. lažkaip neprigūglinu panašios bėdos. gal reiks bandyt pakeist solenoid valve.. daugiau pasiūlymų? "finito" <gintaras_i[trinti]@hotmail.com> wrote in message news:jf3fg5$j7r$1@trimpas.omnitel.net... > Pasiskaityk skyriuje Detailed description, engine management -> Engine > shut-off -> Cut-off damper > > Isjungiant varikli, vakuumo solenoidas paduoda vakuuma i tavo nurodyta > voztuva, ir uzdaro oro padavima, taip gesindamas pulsacijas isiurbime ir > apsaugodamas oro srauto davikli nuo . jei nuemus slangute viskas gut > veikia, reiskias, greiciausiai beda yra Solenoid valve, Engine cut-off > (683), turbut pastoviai paduoda kazkiek vakuumo, todel ir gesina varikli. > > > > "eyafalayokull" <domodo@gmailas.com> wrote in message > news:jf39ba$8g2$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "eyafalayokull" <domodo@gmailas.com> wrote in message >> news:jf399k$8dp$1@trimpas.omnitel.net... >>> Saab 2.2 tid kvailioja. >>> Nenori dirbti, užvedus gesta, nesigazuoja.. >>> atradau, kad tai įtakoja vakuminis vožtuvas (foto kitame poste, WIS >>> užvadintas vacuum box engine shut off) >>> t.y. kad per pajungtą žarną pastoviai siurbia ora ir vožtuvas uždarytas. >>> >>> atjungus žarną, dirba normaliai, kol kas taip ir važinėju. >>> >>> 1. kur ieškot bėdų? ką keist? remontuot? >>> 2. kokios pasekmės, važinėjant su atjungtu šiuo vožtuvu? >> > >