Gal pades instrukcija is WIS. Solenoidas randasi uz akumuliatoriaus. "eyafalayokull" <domodo@gmailas.com> wrote in message news:jf4nec$c5a$1@trimpas.omnitel.net... > Ačiū. > lažkaip neprigūglinu panašios bėdos. gal reiks bandyt pakeist solenoid > valve.. > daugiau pasiūlymų? > > > "finito" <gintaras_i[trinti]@hotmail.com> wrote in message > news:jf3fg5$j7r$1@trimpas.omnitel.net... >> Pasiskaityk skyriuje Detailed description, engine management -> Engine >> shut-off -> Cut-off damper >> >> Isjungiant varikli, vakuumo solenoidas paduoda vakuuma i tavo nurodyta >> voztuva, ir uzdaro oro padavima, taip gesindamas pulsacijas isiurbime ir >> apsaugodamas oro srauto davikli nuo . jei nuemus slangute viskas gut >> veikia, reiskias, greiciausiai beda yra Solenoid valve, Engine cut-off >> (683), turbut pastoviai paduoda kazkiek vakuumo, todel ir gesina varikli. >> >> >> >> "eyafalayokull" <domodo@gmailas.com> wrote in message >> news:jf39ba$8g2$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "eyafalayokull" <domodo@gmailas.com> wrote in message >>> news:jf399k$8dp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Saab 2.2 tid kvailioja. >>>> Nenori dirbti, užvedus gesta, nesigazuoja.. >>>> atradau, kad tai įtakoja vakuminis vožtuvas (foto kitame poste, WIS >>>> užvadintas vacuum box engine shut off) >>>> t.y. kad per pajungtą žarną pastoviai siurbia ora ir vožtuvas >>>> uždarytas. >>>> >>>> atjungus žarną, dirba normaliai, kol kas taip ir važinėju. >>>> >>>> 1. kur ieškot bėdų? ką keist? remontuot? >>>> 2. kokios pasekmės, važinėjant su atjungtu šiuo vožtuvu? >>> >> >> >