Jei sakai, kad masina parvaryta/parduota, labai itariu, kad jau kazkas tikrai negerai jai ir turbut jokia cia ne elektronika ar daviklis. :-) Pas mane buvo panasiai ant senuko Fordo. Po to pradejo dazniau, galu gale viena vakara paspaudziau masina iki geru 7k RPM antru begiu pora kartu (biski draskiausi) ir viskas baigesi tuom, kad namo parvaziavau su sraigtasparniu ant 20km/h. Servisas - pisda varikliui, vidui kazkas issilakste ir pilnas variklis drozliu. Raudonos lempos priezastis - kazkas buvo su galva/tarpinem (buvo zinoma ir karta tvarkyta, nepadejo, todel vaziavau kol vaziavo), maisesi ausinimo skystis su tepalu, galu gale uzsikiso kazkuri vieta, pro kuria paduodamas tepalas. Rezultatas - 1000 LT ir naujas motoras. Iki siol vaziuoja gerai (pusantru metu praejo). Del viso pikto: Simptomai, kai maisosi tepalas su ausinimo skysciu: 1. Nusuk tepalo pildymo dangetli ir paziuret kaip jis atrodo is vidaus, jei nebus tik tepalas arba sausas, o bus kazkokia sviesios spalvos mase - blogai. 2. Gerai pasildyta, bet uzgesinta - istrauk tepalo lygio matuokli ir paziurek ar neina dumai is skylutes. 3. Gerai pasildyta, bet uzvesta ar uzgesinta, paziurek i ausinimo skyscio bakeli, jei kyla burbuliukai is apacios - blogai. Bet cia tik siaip spejimas, priezasciu turbut koki 10 gali but. "remigijus" <rmgonline@gmail.com> wrote in message news:jfheaf$dd3$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki. Su masinele vaziuojant ~100-110 kmh skydely uzsiziebe tepalo > lempa, uzgeso, vel uzsiziebe. Toliau vaziuojama nebuvo, is "trasos" buvo > partempta namo. Ten uzvedus motora, dirba lygiai, graziai, buvo ivaryta i > garaza/is garazo. Tepalo lygis norma, tepalas tamsus. Koks ten jis ir kada > keistas neaisku. Ta masina LT nevazineta, naujai nupirkta.. > Variantai? Is pradziu aisku pakeisti alyva, filtra ir tiketis kad bus OK. > Jei ne OK, kokios toliau prognozes? :) > Masina butu Vectra '97, motoras X18XE (benzinas 1.8, 115 ag, 16v) be duju.