nu jei ne kojele, tai korpusas gai but skiles. del perdavimo gali but, bet tas daiktas vietoj slicu irgi gali prasisukt jei pagauna gera drozle, tik tas buna gal tik pas megejus autosportininkus ir kai priemejas be sietelio (sako geresnis spaudimas- lengviau siurbt daugiau arklio galiu pas 1 golfa gti) man su e 34 524 taip buvo pries menesi, uzsidege lempute po energingo aplenkimo, kelis kar uzgesinus- uzvedus tepalo slegis neatsirado, atsukus ipylimo kamsty jokio taskymosi, ruko, degesiu smarve. partempiau namo, kita diena meistriukui ziuret ka turim, bac, davai uzvedam, istumt sunku, uzvedu ir ups, tepalo lempute uzgeso, po dangteliu tepalas graziausiai taskosi. spejom kad buvo istriges voztuvas. vazineju toliau, lyg nieko nebuvo, sako tai gali vis kartotis, ir struzke neaisku is kur, gal turba i pabaiga. kol kas toli nereik vaziuot tai nebaisu, suzinosiu veliau kada. -- vyt/ / "Staska" <staska_s@jahu.kom> wrote in message news:jfj79b$b3n$1@trimpas.omnitel.net... > > "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message > news:jfj6h4$9qc$1@trimpas.omnitel.net... >> pats siurblys negali pasitaisyt jei sugedo-uzstrigo (dazniausiai buna kai >> prasisuka sliciukai velenuko kuris ji suka), bet buna siurblio atbulinis >> voztuvas uzstringa tik ne ant laisvu stovint, poto gali atstrigt kaip >> niekur nieko. >> gali but siurblio kojele patyrusi smugi ir itrukusi, tai pasvirus masinai >> ir pradejo gaudyt ora. > > Sitam motore jokiu sliciuku nera, jokiu siurblio kojeliu nera. >