kai pradeda dirbt, tas kuris duoda didesne itampa gaus max apkrova, trumpa laika geras generatorius turi atlaikyt. Kadangi dabartiniai laidai ne kokie, tai tuo labiau automobiliai gaus per dideles apkrovas. beje, ir uzvedinet reikia sujungus laidais ir pabirbunus bent 5-10 minuciu. Ir suoliai bus mazesni, laidai maziau kais, bet ir daug daugiau sansu uzkurt. Buvo diskusija, auto gamintojai nedraudzia tokio prirukymo, jie tik remkomenduoja kuri laida pirmiau jungt. as patariu donorui jungt ant klemu, paskui pliuse recipientui ir tasa minusa kur nors ant recipiento variklio, kad prie akumo nebutu kibirksciavimo, bei geresnis minusas ten. -- vyt/ / "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message news:jgavqk$gk$1@trimpas.omnitel.net... > kiek suprantu problema ivardijama ne atjunginejant donora, o lavono > uzsivedimo momentu, kai jo generas pradeda dirbt... > > "Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message > news:jgauha$tv1$1@trimpas.omnitel.net... >> Atsimenu kazkada cia buvo diskusija apie tai ir isvada buvo, kad nixuja >> nieko tam donorui ir jo elektronikai >> neatsitiks "prikuriant" su dirbanciu varikliu. Cia gi el. itampa, o ne >> guma kokia - kaip jus isivaizduojat, kai >> prikurineji lavona, ta itampa kaip guma issitempia i apacia, o kai lavona >> atjungi - pisa i virsu, pramus >> generatoriaus rele ir uzkelia itampa i virsu. Ir tada visa elektronika >> paruksta dumais. IMHO LT runkeliu >> mitas, ne kitaip. >> >> "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in >> news:jgatm8$sfu$1@trimpas.omnitel.net: >> >>> Jei jau donoras uzgesintas tai koks dar gali buti generatoriaus >>> apkrovimas? >>> >>> >>> Gali baigtis abiem blogai. paprastai donorui baigiasi blogiau. Kad >>> nebutu blogai, uzveinet reikia su uzgesintu donoru. Pries atjungiant >>> lavona, ant donoro reik ijungt sviesas ir galinio lango sildyma. Tada >>> atjungiant lavona elektros donoro genertoriui bus mazesnis akrovos >>> suolis, ko pasekoje bus mazesnis itampos pakilimas ir tiketinai >>> nesudegs elektronika. >>> >>> >>> >> > >