Pasakos. Tai, ka vadini elektronika turi neblogas apsaugas nuo visokiu ytampos nesamoniu. Be to, generatoriuje tam ir yra ytampos reguliatorius, kuris neleidzia tiems suoliams buti. "Pranas" <nera@meilo.net> wrote in message news:op.v8ztn2j96tpifu@giedrius-hp... > Fak. Mintis nutruko... > > Jei donoro akumas levas, tai jis gali nesulyginti itampos suoliu del > staiga kintancios apkrovos ir del to elektronika gali atiduot galus. > > > On Wed, 01 Feb 2012 11:21:07 +0200, Pranas <nera@meilo.net> wrote: > >> Visada ta problema gali but. Tiek kuriant lavona, tiek atjungiant >> donora, jei lavono akumas lavonas. >> Jei donoro akumas naujas, tai itampos suoliai gal ir nebus labai dideli, >> bet jei ir donoras leisgyvis, tai >> >> On Wed, 01 Feb 2012 11:15:15 +0200, Ignas <ignas@geokada.lt.nerasyt> >> wrote: >> >>> kiek suprantu problema ivardijama ne atjunginejant donora, o lavono >>> uzsivedimo momentu, kai jo generas pradeda dirbt... >>> >>> "Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message >>> news:jgauha$tv1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Atsimenu kazkada cia buvo diskusija apie tai ir isvada buvo, kad nixuja >>>> nieko tam donorui ir jo elektronikai >>>> neatsitiks "prikuriant" su dirbanciu varikliu. Cia gi el. itampa, o ne >>>> guma kokia - kaip jus isivaizduojat, kai >>>> prikurineji lavona, ta itampa kaip guma issitempia i apacia, o kai >>>> lavona >>>> atjungi - pisa i virsu, pramus >>>> generatoriaus rele ir uzkelia itampa i virsu. Ir tada visa elektronika >>>> paruksta dumais. IMHO LT runkeliu >>>> mitas, ne kitaip. >>>> >>>> "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in >>>> news:jgatm8$sfu$1@trimpas.omnitel.net: >>>> >>>>> Jei jau donoras uzgesintas tai koks dar gali buti generatoriaus >>>>> apkrovimas? >>>>> >>>>> >>>>> Gali baigtis abiem blogai. paprastai donorui baigiasi blogiau. Kad >>>>> nebutu blogai, uzveinet reikia su uzgesintu donoru. Pries atjungiant >>>>> lavona, ant donoro reik ijungt sviesas ir galinio lango sildyma. Tada >>>>> atjungiant lavona elektros donoro genertoriui bus mazesnis akrovos >>>>> suolis, ko pasekoje bus mazesnis itampos pakilimas ir tiketinai >>>>> nesudegs elektronika. >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >> > > > -- > Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/