nu taip, susideves sepeteliai uz 17 litu ne per 150 000km o per 120 000 km. -- vyt/ / e34 524td dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems! "mk" <ikjjjkl@fkllsdk.jkdsds> wrote in message news:jh04th$qf$1@trimpas.omnitel.net... >O nera taip, kad esant didesnei srovei uzvedimo metu daugiau iskraunamas >akumuliatorius? Jei tai tiesa, tada generatorius turi dirbti ilgiau negu >jam numatyta, trumpeja tarnavimo trukme. > Imho geriausiai neperlenkti lazdos ir tarkim i 1.1 kibireli nedeti 800 > startines sroves akumuliatoriaus. > > > 2012.02.09 08:42, svyt rašė: >> lengviau uzsivedines. blin vyrai pries klausdami pasiskaitykit senas >> zinutes, seniausiai isdikutuota kad gali kist ir furos akuma jei rasi kur >> padet ir viskas bus ok, jei tvarkinga elektro sistema. as pvz cia kelias >> savaites nesiojausi akuma namo, nes tada prie -4 neuzsivede, tiesa tada >> dar >> siek tiek patempiau dirzeli nes buvo laisvokas. siryt prastovejus 2 paras >> uzsivede, ir smagiai, masina rode -13, net nustebau, pasirodo ne akumo >> beda >> (nu jis prastokas) o visgi del neitempto dirzelio nedakrovinejo. ziema >> kiekviena smulkmena svarbi- kaimynas vakar sako vos neuzsidege, is visur >> ruko dumai, lydes laidai, kaltas variklio mases laidas, kuris jungia >> salona >> ir varikli, gana tipiska senu grabu problema. nu ir aisku pats starteris. >> dabar nebesigirdi, bet ziguliuose budavo akumu klemu oksidavimasis dazna >> beda, akumas nesuka, paklibini klema ir vel suka kaip naujas. >