ararba megane arba opel astra nes uz golfa tiek nebusi pasiryzes moket "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:jhbb3o$bac$1@trimpas.omnitel.net... > Xantija > Bent be bedos vezintis bus visikaiis neaiskiais keliukais, ir nerudyja ba > cinkuota berods > Varikli jei benzas tai 2.0l ziureti reiketu > > "laputis" <pumpudrickas@gmail.com> wrote in message > news:jhat45$ktj$1@trimpas.omnitel.net... >> Ryšium su tuo, kad senukas renault clio greit taps rudžių kalneliu, >> dairausi ekonomiško mašiniuko, kad artimiausius 5-6 m. tvarkingai >> eksploatuojant neturėtau vargo. Rida numatoma ~10 tukst. per metus, >> asfaltas 70 proc., likusi kaimo keliukai. Didesniuose miestuose bus >> vairuojama minimaliai. Matys miško kelius ir pan. 4/5 durys. Benzinas >> arba benzinas/bezdalai :) Variklis 1.4 - 1.8 manau pats tas. >> Bagažinė nebūtinai kaip universalo, ale kad įsimetus dujas dar liktu >> vietos bulvių maišui. Nu dar vežiojuosi visad zapaske, hidraulinį >> domkratą, kastuvą ir t.t. kas gali prisireikt kelyje. Kad nebūtų žema, >> žeminta ir panašiu būdu suniokota. Prancūzo / italo / ford nenoriu iš >> principo. Vokietis arba japonas - welcome. Idealu cinkuota, kad nereiktu >> vargt su rudimis. Pavarų dėžė - tik mechaninė. >> Visus borto kompiuterius ir klimatronikus laikau kapitalistinio pasaulio >> išmislais. Kuo mažiau elektronikos - tuo geriau. Biudžetas iki 8 KLt, >> esant itin reikšmingiems argumentams ir / arba bonusams galiu mokėt >> daugiau. >> Labai svarbus kriterijus ekonomiškumas. Dyzelio bijau iš principo, su juo >> loterija. Akys krypsta į Toyota šeimą arba Opel Zefyrą ;) >> Gal kas nepagailetu keliu minučių paprotinti automobiliuose nenusimanantį >> žmogų? > >