del to keliai link citroenu servisu neasfaltuojami :) On 2012-02-18 12:02:41 +0000, Signalizacija said: > Nei Megane nei astra nepravaziuos ten kur pravaziuos Xantija > > "zazasR" <sss@takas.lt> wrote in message > news:jhbh74$hrn$1@trimpas.omnitel.net... >> ararba megane arba opel astra >> nes uz golfa tiek nebusi pasiryzes moket >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:jhbb3o$bac$1@trimpas.omnitel.net... >>> Xantija >>> Bent be bedos vezintis bus visikaiis neaiskiais keliukais, ir nerudyja >>> ba cinkuota berods >>> Varikli jei benzas tai 2.0l ziureti reiketu >>> >>> "laputis" <pumpudrickas@gmail.com> wrote in message >>> news:jhat45$ktj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ryðium su tuo, kad senukas renault clio greit taps rudþiø kalneliu, >>>> dairausi ekonomiðko maðiniuko, kad artimiausius 5-6 m. tvarkingai >>>> eksploatuojant neturëtau vargo. Rida numatoma ~10 tukst. per metus, >>>> asfaltas 70 proc., likusi kaimo keliukai. Didesniuose miestuose bus >>>> vairuojama minimaliai. Matys miðko kelius ir pan. 4/5 durys. Benzinas >>>> arba benzinas/bezdalai :) Variklis 1.4 - 1.8 manau pats tas. >>>> Bagaþinë nebûtinai kaip universalo, ale kad ásimetus dujas dar liktu >>>> vietos bulviø maiðui. Nu dar veþiojuosi visad zapaske, hidrauliná >>>> domkratà, kastuvà ir t.t. kas gali prisireikt kelyje. Kad nebûtø þema, >>>> þeminta ir panaðiu bûdu suniokota. Prancûzo / italo / ford nenoriu ið >>>> principo. Vokietis arba japonas - welcome. Idealu cinkuota, kad >>>> nereiktu vargt su rudimis. Pavarø dëþë - tik mechaninë. >>>> Visus borto kompiuterius ir klimatronikus laikau kapitalistinio >>>> pasaulio iðmislais. Kuo maþiau elektronikos - tuo geriau. Biudþetas iki >>>> 8 KLt, esant itin reikðmingiems argumentams ir / arba bonusams galiu >>>> mokët daugiau. >>>> Labai svarbus kriterijus ekonomiðkumas. Dyzelio bijau ið principo, su >>>> juo loterija. Akys krypsta á Toyota ðeimà arba Opel Zefyrà ;) >>>> Gal kas nepagailetu keliu minuèiø paprotinti automobiliuose >>>> nenusimanantá þmogø?