Beja, pakartosiu esquires mintis apie W/S211: siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, ta ir turesi. momentai: 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so so. neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant zvyrkelio arba trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta atkreipti demesi. 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai (keiciamas budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir veliau nebemontavo. 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu tasku. pakeitus problema nesikartoja. 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi is kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas jau brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras naujienas: 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu remontas atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu kontaktu reikia kreiptis cia: http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai uzsisakyti galima bet ka zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera komplektacija jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a, nuoroda yra cia: http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 , labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas nera savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama paslauga susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni apie 25 mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni. jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai uztenka (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is galingesniu dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris turejo toki visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais". 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip megstantis sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti be jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar neislindo. dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant toks ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), bet... toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas, nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip galejo. dabar priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis sansas uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa w211 su juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220). pasiskaitymui kruva linku yra cia http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 .. aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir naudingos medziagos.