Mano patarimas - neorginalia, taciau su lengvai gaunamais ir lengvai keiciamais davikliais. Nes nereikia isvedineti teoriju apie negendancius daviklius (per ~6 prieziuros metus VW Touareg (masinoje 10 davikliu) pakeisti visai naujais 6 (po ~100 E vienas), po to dar tiek pat naudotu sudeta, nes laiko prie musu drusku vienodai prastai naiju ir naudoti), X5 pakeiciau 6 - 8 (tiksliai jau nepamenu). Irgi originalus. Taivanietiskose parkavimo sistemose per kelis metus arba tenka koki viena pakeisti, arba ne. Davikliai po ~25 Lt, keiciasi per kelias minutes net neardant buferio. O kai ivertini, kad visa taivanietiska sistema kainuoja maziau nei vienas naujas VW originalus daviklis, tai ... :) markatas "homo erectus" <homo.erectus@gmail.com> wrote in message news:1j9ri83ly8bof$.19nyathncd3ef$.dlg@40tude.net... > On Thu, 23 Feb 2012 20:28:05 +0200, SuperFM wrote: >> Reikalavimai: kuo tikslesne, uztenka tik garsines indikacijos (nereikia >> jokiu ten spalviniu skaliu ar lcd moniku ar dar bbz ko). Gal kas galit >> uzrekomenduot talkova produkta su montavimu Vilniuje? > > Reikia originalią statyti. Visos tos kitaiskos aftermarket gaidys... Nors > šiaip ir gamyklinė negarantuoja tikrai gero veikimo. Dabar vairuoju Mazda > 3 > su gamykline parkavimo sistema - labai prasta.