Siaip jau ten ne misinys paduodamas o dujos dirba padrindini darbo o dyzelis vietoje zvakes. perdayti gali bet kokia masina. perjungus ant duju siurblys nustatomas i minimaliu sukiu rezima (arba trosas atsikabina, arba elektroniskai ) dujas gali nors ir slangines sudeti. na su naujom masinom niuansu daugiau bet ir galimybiu daugiau. o ir principo viskas ciki. Tiesa VOLO turi serijini diesel gas modeli. http://www.volvotrucks.com/trucks/lithuanian-market/lt-lt/trucks/volvo-fm-methanediesel/pages/volvo-fm-methanediesel.aspx rasoj jog 25proc minus nuo dyzeliaus. dujos bile kokkio. "homo erectus" <homo.erectus@gmail.com> wrote in message news:n3j6x677ymc2.e6gd7m6sntsh.dlg@40tude.net... > On Wed, 29 Feb 2012 00:08:03 +0200, Kurmis wrote: > >> nu man toks idomus klausimas, gavosi: >> koks tolkas det dujas, jei dyzelis ir taip "gerai"? >> gi daugelis perka dyzeliniu matoru nes maziau ryja (realiai visvien 6l >> perlipa daugelis) ir siaip benzas ne fengsui, nes kaimynai tai salerka >> pila. >> i benza sudetos dujos man suvokiamas variantas, bet gaila bagazines, nes >> zapaske maisosi ir siaip papildomas balionas svorio prideda, kad mazina >> ekonomija. > > Tai tu gal vis tik perskaityk tą dokumentą, į kurį linkas duotas... > > Dyzeliniai varikliai vien ant LPG neveikia. Ten paduodamas dyzelino/LPG > mišinys, LPG tame mišinyje apie 20-25%. Rezultate šitas mišinys geriau > sudega variklyje, kas pasireiškia padidėjusiu variklio galingumu, didesniu > sukimo momentu, mažesnėmis sąnaudomis ir mažesniais kenksmingų medžiagų > išmetimais.