Na šiaip visa teorija ir principai yra pakankamai aiškūs. Norėtus ko nors išsamiau apie galimybę ant LT, su kuo nors talkovai padiskutuot šia tema ir galbūt sumontuoti ją realiai į auto. Duotu atveju į Renault Espace 2,2dCi. Ten elektronika valdo visiškai kiekvieną variklio krustelėjimą. Manau LPG turėtu dirbti nepriekaištingai. Tik programinė įranga turėtu būti teisinga. Būtent šiam varikliui nupiešta. "Miegapele" parašė naujienų news:jikqea$l73$1@trimpas.omnitel.net... pasieksokit kokij bibliotekoj, o gal i nete metosi ruska knyga gazodizeli. ten teorija gana placiai isdestyta su pavyzdziais "razumas" <gie.kap@gmail.com_trint> wrote in message news:jikou0$j01$1@trimpas.omnitel.net... > ten problema apskaiciuoti saliaros kieki, kad paduoti reikiama duju kieki. > Zinau kas bande spresti ta problema dedamas kuro skaitiklius, bet kuom > baigesi nezinau. > > berods nelabispauda turejo kazkoky modely pasidares. Ir jei atmintis > neapgauna tai saliaros siurblys sukasi minimaliom apsukom, o akseleruojama > paduodant daugiau duju. > > niuansu nezinau, galiu klysti. > > -- > > > razumas > "Julius" <pilvodujos@takas.lt> wrote in message > news:jijbq3$gva$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki. >> Ar nekyla mintys atgaivinti ðá senai pamirðtà reikalà? Lenkai, kiek þinau >> ðiuo dalyku naudojas ir pakankamai sëkmingai. Tiesa, daugumoje stambios >> maðinytës. Kalbëjau su vienu dujininku sakë, kad bando sumontuoti i >> lengvuðke, bet problema su nereguliuojamu siurbliu. Geriausia sakë tie, >> kuriuose tai galima daryti kompiuterio pagalba. Keièiant programinæ >> árangà. >> Tai va. Gal yra tokiø, kuriø galvas tai aplanko? Beje, tai bûtu gal >> iðsigelbëjimas praeinant TA. Nors kaþkur kaièiau, kad LT draudþiami tokie >> dyzeliø perdirbimai. >> > >