kas turi asmenini gyvenima, boba, sugerovu ir kitu bent kazkiek prasmingu uzsiemimu, tokiom xujniom kaip KET literaturine interpretacija neuzsiima. Matau, kad tau jau ir drocinti turbut neidomu, tai davai ka nors naudingo padaryk: gi visada yra vietos pilietinems iniciatyvoms, suformuluok savo apibrezima, pasiulyk. Arba davai niufsam, is sportinio intereso, paziuresim. Nes dabar tai perdi i bala kai koks Amerikos balsas. Ir kad butu panasios apimties, o ne A4. Jauciu, gausis panasiai. Nes salia raides visada dar yra "protingumas". Tu gi blet skiri Java nuo Pasato, ar ne? "CodeC" wrote in message news:jiprea$95n$1@trimpas.omnitel.net... On 03/01/2012 05:56 PM, svyt wrote: > M1 kategorijos automobilis, pagal tech pasa. Jei tech pase bus parasyta > kad > kamazas motociklas, jis juo ir bus. kas tas M1? KET nieko apie tai nera. tau teise vairuot konkrecioj saly suteikia ne gamintojas, o valstybines institucijos, reikalavimus tavo zinioms ir elgesiui kelyje grisdamos istatymais ir ju priedais. vat jais ir privalai vadovautis. uz ju nepaisyma tau numatyta atsakomybe, o ne uz kazkokio gamintojo nuomone apie savo produkta. kaip pvz: nedidelio galingumo motociklas kai kuriose salyse galbut bus laikomas mopedu ir ji bus galima vairuot be jokios kategorijos, o kitose jau reikes A. gamintojo nuomone niekam neidomi, visi turi savo istatymus ir jais vadovaujasi. kad pasato tech pase irasyta M1 kategorija - ka padarysi, panasu kad regitra tiesiog neismano istatymu, netycia suklydo ar panasiai. tau nuo to niekas nesikeicia - istatymai galioja tie patys. >