Tema: Re: Nusivilimas vairavimo egzamine...
Autorius: svyt
Data: 2012-03-06 10:07:23
tie egzminai fikcija, nu islaike mano zmona is 3 karto, bet vistiek ziema
neleidziu vaziuot. Vistiek gavus teises dar ilgai (apie 50 000km) nebus
pilnavertis eismo dalyvis. Trejetas draugu pries 20 metu pirko teises, tai
ir atvazinejo tuos 20 metu be ne vienos avarijos, gal sutapimas, visi kiti
kurie laike patys, sudauze ne viena masina.
manau ne vairavimo meistriskumas, o teisingas mastymas daro vairavima saugu
sau ir aplinkiniams.

--
vyt/ /

e34 524td