nu mamos bendradarbe irgi tik issilaikius teses irgi apibraize savo masina is visu pusiu, bet paskui ismoko vairuot ir vairavo ne blogiau uz pati, ne vienos rimtos avarijos taip ir nepadare. Nemanau, kad moterys blogiau uz vyrus vairuoja, jei nuvaziavusios tiek pat kilometru, greiciau atvirksciai, ju didesnis savisaugos jausmas, jos nelenks kvailai, ir siaip nerizikuos be reikalo. Kuo prasciau vyras vairuoja, tuo pasaipiau atsiliepia apie moteris uz vairo. tiesa, pries 10 metu, kai masiskai moteriskes sedo prie vairo, puse vairuotoju mieste buvo moteriskes be stazo, taip, tokiu minciu ir man kildavo. -- vyt/ / e34 524td "Ignas" <ignasvp_trinti_@takas.elte> wrote in message news:jj2mr5$flr$1@trimpas.omnitel.net... > > keliu ereliai - irgi problema. Taciau anieji uzsidauzia nedazniau nei > karta i menesi, kai tuo tarpu stropios vairuotojos dienos norma gali buti > bet kur nuo 1 iki 5 bamperiu, dureliu ar zibintu. Be abejo, nesiimu > lyginti automobiliu detaliu su prarastomis zmoniu gyvybemis, taciau galiu > palyginti finansine ir moraline tokiu atveju zala - manau per vidutini > menesi masinu drozejos jos padaro kelis kartus daugiau. > > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:jj2lp2$emf$1@trimpas.omnitel.net... >> Pradziai tai keliu erelius isgaudyt reikia, o jau tik po to >> neprisiparkuojancias moteriskes gesint. >> >>> butu gerai, jei regitra ar keliu policija turetu sarasa zmoniu, >>> kuriems draudziama isduot teises. Neislaikai praktinio egzo is tarkim >>> 5 karto - pyst porai metu i sarasiuka, neislaikai dar karta per >>> tarkim 3 bandymus - pyst amzinas banas nuo vairo. Nes nu tikrai kai >>> kuriems ir ypac kai kurioms neduotas dievo sugebejimas vairuot >>> transporto priemone.