On 2012-03-09 21:29:54 +0200, padugne said: > On Wed, 07 Mar 2012 15:46:12 +0200, Audrius K. wrote: > >>>> Kazkaip neytikinamai skamba tos tradicijos ir naujoviu yvedimas. Obd >>>> tai dar kaip obd, cia gal ir galima privalumu pavadint bet privalomas >>>> slegio monitoringas ir kameros jau senokai montuojamos kazkiek >>>> prabangesniuose ir naujasniuose modeliuose, kam tai daryt privaloma? >>>> Kad kazkas privalomai daugiau prigamintu ir parduotu kameru ir >>>> davikliu ar kad su veidrodeliais >>> >>> Slegio monitoringas privalomas tik naudojantiems runflat padangas >> >> As rasiau apie JAV, o ne apie Vokietija :-) > > Ir ka, O ta, kad jei nezinai, tai nerasinek (rasineji apie runflat, su kuriomis reikalavimai, apie kuriuos nieko nezinai, nesusije). Taskas. > JAV nuo kazko tenka labai saugot savo rinka, kad ivedineja > visokius ten reikalavimus? Manai, ne ? Tenka ir vokieciu gamintojams keisti savo modelius ir juos derinti prie jav reikalavimu. Ir kai kada nemazai investuoti...Net savo standartus keisti... Toliau tingiu aiskinti. > >>> ir tik todel, kad normaliom salygom vairuotojas fiziskai nejaucia >>> skirtumo tarp tuscios ir pripustos runflat padangos. >> >> JAV nuo kazkuriu tai metu privaloma visiems didesniems (dzipams ir pan) >> todel, kad vazinejant su nepilnai pripusta paganga sunaudojama daugiau >> kuro ir daugiau tersiama gamta. Su run flat, jei ka, tai nesusije (pvz >> subaru tribeca jav modifikacija turi padangu monitoringa ( nes >> privaloma), o europine - ne (nes neprivaloma). Padangos ant abieju eina >> tokios pat. > > Tai kad jav ten labiau susirupine safety. Taigi tik ka aiskinai, kad Eu labiau rupinsai safety (visokios tobulesnes lempos, geresnis apsvietimas, didesntis saugumas). O tai kaip cia yr???? Pas sau priestarauji?? Tai kas dabar labiau rupinasi safety?? Ir kodel tada i auto, kuris skirtas tai rinkai, kurie labiau rupinais safety (taigi ir auto yra saugesnis) turiu dedi 3-4 kartus brangensnes lampas ???? As noriu vazineti saugiu auto.... > Gal del keleto del padangu > apsivertusiu SUV'u? Beje, kaip ten su teiginiu apie rinkos apsauga? > >>> Kas del jankiu faru, tai priezastys tikrai "tradicines", gamintojam >>> pigiau pamoket lobby nei pradet gamint padorias faras. >> >> Kuriu na....her niekam nereikia. Ir kurios naudingos tik tam , kad >> daugiau nurlupti is vartotojo, ir po 3 metu uzsiblausus stiklui (gali >> saugoti kaip nori, plastikas pradeda trukineti, darosi matine struktura) >> turetum keisti uz kosminius pinigus (nes keiciasi tik visa lempa su >> visais niekam nereikalingais varikliais). Kiek is cia esanciu yra >> reguliave ranka faru auksti, a???? O kiek is viso nezino, ka daro tas >> reguliatorius. Tiek pat reikalingi ir visi "kruti " faru pasukimai >> posukio kryptimi ir kita sh...duva. > > Visi zenoninkai prisiekineja savo bobutes padalkom, kad kiekviena karta > pareguliuoja savo zenonu auksti tam kad neakintu :) Seniai vaziavai lietuvos keliais.... > >> Dar karta pakartosiu - ten privalomai iveda tikrai reikalingus >> reikalavimus. Skirtintai nuo Eu lobistu, kurie jau senai susipyke su >> sveiku protu (kaitriniu lempu uzdraudimo pavyzdys. ka sutaupo????? Ir > > Biski elektros turbut. Ir man tai kainuoja 10x kartu brangiau , ane ? (pvz mano tulike ekonomine lempa isdirba max 6men. (bandyti ivairus gamintojai, pirktos brangiausios ir pigiausios lempos). Kaip manai, uz vienos ekonomines lempos kaina nupirktos elektros energijos kiek laiko man uzteks, naudojant kaitrine lempute? Be to, ji perdega karta i 5 metus.) . Nereikia man ir led lempu. Is 4 septyniu vatu led viena sudege po nepilnu 2 men (koridoriuje). As pats moku atsirinkti, kur kokia lempa deti (darbo kambaryje jau virs 10 metu pas mane sviecia ekonomine Osram. Jau lyg ir atsipirko...) O I tulikus, vonias rusius ir pan dejau ir desiu kaitrines... > >> dzin, kad tersia gamta.... Ir dzin, kad ekonominiu lempuciu vartojimas >> eile atveju galutiniame rezultate kainuoja daugiau negu 10 kartu >> brangiau (pvz tualete) ) Ka, 100 k lt kainuojanciame minivene ar busike >> gamintojas negali irengti kameros uz 400 lt bazineje komplektacijoje ??? > > Gali. Bet nesutinka marketingo skyrius. Kuom tai susije su rinkos > apsauga? Niekuom. O su kuo sisijes sis tavo klausimas????? Ka cia > bandai irodyti???? > >> Ka, per tech apziura uzteka ikisus i duslintuva pamatuoti CO ?? Ten jau >> senai yra idiegti testai i variklio valdymo kompa (kuriu yra ne vienas, >> ir kurie tikrina katalizatoriaus viekima ivairiuose rezimuose, ir per >> tech apziura uztenka nuskaityti per OBDII, ar visi testai praeje. Be to, >> kai yra standartizuota jungtis, tai su standartiniu testeriu gali >> nuskaityti bet kurios auto klaidas. Skirtingai nuo Eu, kur puse >> gamintoju pribure savo jungciu ir portokolu.... Taip, kad jei kalbeti >> apie technini atsilikima, tai jis daugeliu atveju akivaizdus butent Eu, >> o ne ten..... > > Bullshitas, tai jankiai pribure. Pas GM vienas, pas Ford kitas. Ir kuriu metu tas tavo GM ir Fordas (kaip suprantu, abu JAV modeliai. Nes tik ten galioja standartas) ??? O nuo kuriu metu standartas galioja?? (jei jau taip gincytis toliau, tai i tas tavo abi as ikisiu viena ir ta pati OBDII testeri. netiki? Atsirasineti nepatariu, nes ta testeri, kuri ikisiu, turiu ant savo stalo, skirtas jis buten JAV rinkai, ir palaiko dar ir pries standarto ivedima gamintus modelius, tame tarpe ir tavo isvardintus. ) > O > europieciai praktiskai visi juzina viena ir ta pati. > > Beje, masinoms su atitinkamu OBD funkcionalumu (privalomas ten nuo > kazkuriu tai metu, gal 2007 ar pan) europoje taip pat niekas nekaisioja i > duslintuvus. Ir TA pigesnis. Tavo pavyzdziu statoma vokietija nera visa Europa. Net gi ne jos puse. Netgi ne trecdalis. Jei vadovautis tavo logika, tai galiu teigti, kad EUROPOJE KAISIOJA I DUSLINTUVUS ir KAD TA NEPIGESNE. Manau, visi sios konferncijos dalyviai paliudeys, kad lietuvoje niekas nesijungia per technikine prie obd (o lietuva taip pat europoje, jei pamirsai...) > >>> Rinku "apsauga" manau galima palikt girtom diskusijom prie alaus, nieko >>> tos faros nesaugo. >> >> Na, nusipirk pigesnias faras is uz atlanto. Paziuresiu, kaip tech >> apziura praeisi :-)) O faru kainos skiriasi tikrai nemazai. Uz anas > > Jei tos faros "is uz atlanto" sviecia kaip priklauso O kaip jos turi sviesti??? Tu manai, kad sviecia gerai ir neakina tik tada, kai sviecia pagal Eu funkcionieriu surasytus skaiciukus ir nubraizytas schemas??? Taigi pries tai teigei, kad Jav labiau rupinasi saugumu, todel man atrodo , ju svietimo schema saugesne :-)) Be to, ten vazinedamas pats isitikinau, kad su neakinimu ir apsvietimu pas juos viskas gerai. > ir gali tai irodyti > tai kame problemos? Praeisi visas technikines. Nesamones rasineji, ir pats tai zinai. Taskas. > >> kainas susibraizius ar pabalus faros stiklui galima ramiai deti nauja >> originalia ir nesukti galvos. Skirtingai nuo Eu, kur kiekviena fara >> kainuoja keturzenkli skaiciu (ir daznai ne litais, o eurais) Ko >> pasekoje dauguma vazineja suaizejusiais stiklais ar su pigiomis >> kinietiskomis padielkemis, kurios sviecia bele kur ir bile kaip.... > > As pernai pasikeiciau faru stiklus. Ir REFLEKTORIUS ???? Tada sveikinu. > Originalais. 2x30eur ar kazkastai. > Automobilis europinis. Taip kad apie "kiekviena" gal biski pasikarsciavai. Taigi, keliems Europiniams auto tu gali pakeisti faru stiklus ir reflektorius (yra OEM part number) ?? Audrius K.