On Sat, 10 Mar 2012 11:36:32 +0200, Audrius K. wrote: >>>> Slegio monitoringas privalomas tik naudojantiems runflat padangas >>> >>> As rasiau apie JAV, o ne apie Vokietija :-) >> >> Ir ka, > > O ta, kad jei nezinai, tai nerasinek (rasineji apie runflat, su kuriomis > reikalavimai, apie kuriuos nieko nezinai, nesusije). Taskas. As rasiau apie europa. Automobiliu importavimas i JAV ir del to rupestis del ju rinkos apsaugos kazkaip neaktualu :) >> JAV nuo kazko tenka labai saugot savo rinka, kad ivedineja visokius ten >> reikalavimus? > > Manai, ne ? Tenka ir vokieciu gamintojams keisti savo modelius ir juos > derinti prie jav reikalavimu. Ir kai kada nemazai investuoti...Net savo > standartus keisti... Toliau tingiu aiskinti. I tai kazka nuo kazko apsaugojo? Vokieciu gamintojai JAV rinkoje masinu nepardavineja ir pralaimi JAV gamintojam? :) >>>> ir tik todel, kad normaliom salygom vairuotojas fiziskai nejaucia >>>> skirtumo tarp tuscios ir pripustos runflat padangos. >>> >>> JAV nuo kazkuriu tai metu privaloma visiems didesniems (dzipams ir >>> pan) todel, kad vazinejant su nepilnai pripusta paganga sunaudojama >>> daugiau kuro ir daugiau tersiama gamta. Su run flat, jei ka, tai >>> nesusije (pvz subaru tribeca jav modifikacija turi padangu monitoringa >>> ( nes privaloma), o europine - ne (nes neprivaloma). Padangos ant >>> abieju eina tokios pat. >> >> Tai kad jav ten labiau susirupine safety. > > Taigi tik ka aiskinai, kad Eu labiau rupinsai safety (visokios > tobulesnes lempos, geresnis apsvietimas, didesntis saugumas). O tai kaip > cia yr???? Pas sau priestarauji?? Tai kas dabar labiau rupinasi Tik tavo vaikiskoj smegeninej kuri mato tik balta arba juoda :) Ir jei JAV rupinasi tai EU rupintis jau negali ir atvirksciai :) > safety?? Ir kodel tada i auto, kuris skirtas tai rinkai, kurie labiau > rupinais safety (taigi ir auto yra saugesnis) turiu dedi 3-4 kartus > brangensnes lampas ???? As noriu vazineti saugiu auto.... Abu rupinasi. Tik JAV kaip ir europa turi savo specifiniu problemu, pvz besivartantys dzipai europoje niekam negirdeta, o pas juos yra didele tema. Todel ispype tiek padangu gamintojus tiek dzipu gamintojus. Europoje skirtingai nuo didziumos JAV regionu daug kur vis dar priimta vaikscioti pesciomis ar vazinet dviraciais, todel salikeles ir seip apsvietimas bendrai gerokai labiau itakoja avaringuma ir svarbiau nei JAV. >>> lempa su visais niekam nereikalingais varikliais). Kiek is cia >>> esanciu yra reguliave ranka faru auksti, a???? O kiek is viso nezino, >>> ka daro tas reguliatorius. Tiek pat reikalingi ir visi "kruti " faru >>> pasukimai posukio kryptimi ir kita sh...duva. >> >> Visi zenoninkai prisiekineja savo bobutes padalkom, kad kiekviena karta >> pareguliuoja savo zenonu auksti tam kad neakintu :) > > Seniai vaziavai lietuvos keliais.... Ironijos detektorius neveikia? :) >>> Dar karta pakartosiu - ten privalomai iveda tikrai reikalingus >>> reikalavimus. Skirtintai nuo Eu lobistu, kurie jau senai susipyke su >>> sveiku protu (kaitriniu lempu uzdraudimo pavyzdys. ka sutaupo????? Ir >> >> Biski elektros turbut. > > Ir man tai kainuoja 10x kartu brangiau , ane ? (pvz mano tulike Niekas nesake, kad ekologija yra pigu siandien. Tai investicija i rytoju. Automobilis su katalizatorium ir moderniu varikliu irgi 10x brangiau nei koks nors smirdantis ir duminantis 195x konstrukcijos variklis. > ekonomine lempa isdirba max 6men. (bandyti ivairus gamintojai, pirktos > brangiausios ir pigiausios lempos). Kaip manai, uz vienos ekonomines Mano tulike ekonomine lempa veikia jau kokius 4 metus ir net nezada dust. Nezinau ka ten perki. Galu gale, yra ir LED'ines. > lempos kaina nupirktos elektros energijos kiek laiko man uzteks, > naudojant kaitrine lempute? Be to, ji perdega karta i 5 metus.) . > Nereikia man ir led lempu. Is 4 septyniu vatu led viena sudege po > nepilnu 2 men (koridoriuje). As pats moku atsirinkti, kur kokia lempa Na tai brokas, bugtai nepasitaiko brokuotu kaitriniu lempu? > deti (darbo kambaryje jau virs 10 metu pas mane sviecia ekonomine Osram. > Jau lyg ir atsipirko...) O I tulikus, vonias rusius ir pan dejau ir > desiu kaitrines... Tai kame tada tragedija? >>> dzin, kad tersia gamta.... Ir dzin, kad ekonominiu lempuciu >>> vartojimas eile atveju galutiniame rezultate kainuoja daugiau negu 10 >>> kartu brangiau (pvz tualete) ) Ka, 100 k lt kainuojanciame minivene >>> ar busike gamintojas negali irengti kameros uz 400 lt bazineje >>> komplektacijoje ??? >> >> Gali. Bet nesutinka marketingo skyrius. Kuom tai susije su rinkos >> apsauga? Niekuom. O su kuo sisijes sis tavo klausimas????? Ka cia >> bandai irodyti???? As? As nieko nebandau, cia tu kazka suprakaitaves irodineji. >>> Ka, per tech apziura uzteka ikisus i duslintuva pamatuoti CO ?? Ten >>> jau senai yra idiegti testai i variklio valdymo kompa (kuriu yra ne >>> vienas, ir kurie tikrina katalizatoriaus viekima ivairiuose rezimuose, >>> ir per tech apziura uztenka nuskaityti per OBDII, ar visi testai >>> praeje. Be to, kai yra standartizuota jungtis, tai su standartiniu >>> testeriu gali nuskaityti bet kurios auto klaidas. Skirtingai nuo Eu, >>> kur puse gamintoju pribure savo jungciu ir portokolu.... Taip, kad jei >>> kalbeti apie technini atsilikima, tai jis daugeliu atveju akivaizdus >>> butent Eu, o ne ten..... >> >> Bullshitas, tai jankiai pribure. Pas GM vienas, pas Ford kitas. > > > Ir kuriu metu tas tavo GM ir Fordas (kaip suprantu, abu JAV modeliai. > Nes tik ten galioja standartas) ??? O nuo kuriu metu standartas > galioja?? (jei jau taip gincytis toliau, tai i tas tavo abi as ikisiu > viena ir ta pati OBDII testeri. netiki? Atsirasineti nepatariu, nes ta > testeri, kuri ikisiu, turiu ant savo stalo, skirtas jis buten JAV > rinkai, ir palaiko dar ir pries standarto ivedima gamintus modelius, > tame tarpe ir tavo isvardintus. ) So what? Kuom tavo butent JAV skirtas testeris yra kazkoks JAV "standartizuotumo" irodymas? Tame testeryje yra atskirai interfeisas GM ir atskirai interfeisas Ford. Kad neidejo dar vieno interfeiso skirto europinems masinoms tai jau to testerio gamintoju levatura. Lygiai taip pat galejo neidet Ford dalies ir tada veiktu tarkim tik su GM. Kitaip tariant, nematau kuo JAV cia kazkuo geresni uz europa. OBDII standartas jei ka nuo pat pradziu yra keletas tarpusavyje nepriklausomu interfeisu, kiekvienam gamintojui atskirai. Tiek JAV tiek ES. >> O >> europieciai praktiskai visi juzina viena ir ta pati. >> >> Beje, masinoms su atitinkamu OBD funkcionalumu (privalomas ten nuo >> kazkuriu tai metu, gal 2007 ar pan) europoje taip pat niekas nekaisioja >> i duslintuvus. Ir TA pigesnis. > > Tavo pavyzdziu statoma vokietija nera visa Europa. Net gi ne jos puse. > Netgi ne trecdalis. Jei vadovautis tavo logika, tai galiu teigti, kad > EUROPOJE KAISIOJA I DUSLINTUVUS ir KAD TA NEPIGESNE. Manau, visi sios > konferncijos dalyviai paliudeys, kad lietuvoje niekas nesijungia per > technikine prie obd (o lietuva taip pat europoje, jei pamirsai...) Tai lietuva irgi nera visa europa, todel tavo teiginys apie "europa" irgi yra taip pat neteisingas. Globalius "visaeuropinius" apibendrinimus beje pradejo tamsta. Jei ES ant musu galvu dar nenuleido vienodos TA proceduros, tai cia gerai ar blogai? >>>> Rinku "apsauga" manau galima palikt girtom diskusijom prie alaus, >>>> nieko tos faros nesaugo. >>> >>> Na, nusipirk pigesnias faras is uz atlanto. Paziuresiu, kaip tech >>> apziura praeisi :-)) O faru kainos skiriasi tikrai nemazai. Uz anas >> >> Jei tos faros "is uz atlanto" sviecia kaip priklauso > > O kaip jos turi sviesti??? Tu manai, kad sviecia gerai ir neakina tik > tada, kai sviecia pagal Eu funkcionieriu surasytus skaiciukus ir > nubraizytas schemas??? Taigi pries tai teigei, kad Jav labiau rupinasi Tai teigi, kad tos schemos ir skaiciukai yra blogi, blogesni nei JAV? ;) > saugumu, todel man atrodo , ju svietimo schema saugesne :-)) Be to, ten > vazinedamas pats isitikinau, kad su neakinimu ir apsvietimu pas juos > viskas gerai. "Saugumas" turi daug visokiu aspektu. JAV matomai svarbesni kiti nei europai. >> ir gali tai irodyti >> tai kame problemos? Praeisi visas technikines. > > Nesamones rasineji, ir pats tai zinai. Taskas. Daugtaskis. Va 2 kolegos nesenai parsitempe automobilius is JAV ir praejo visas vokiskas technikines. Legaliai. Su originaliom farom. Nes jos sviecia kaip priklauso. >>> kainas susibraizius ar pabalus faros stiklui galima ramiai deti nauja >>> originalia ir nesukti galvos. Skirtingai nuo Eu, kur kiekviena fara >>> kainuoja keturzenkli skaiciu (ir daznai ne litais, o eurais) Ko >>> pasekoje dauguma vazineja suaizejusiais stiklais ar su pigiomis >>> kinietiskomis padielkemis, kurios sviecia bele kur ir bile kaip.... >> >> As pernai pasikeiciau faru stiklus. > > Ir REFLEKTORIUS ???? Tada sveikinu. O kam keist tuos reflektorius? Jie kaip nauji. >> Originalais. 2x30eur ar kazkastai. >> Automobilis europinis. Taip kad apie "kiekviena" gal biski >> pasikarsciavai. > > Taigi, keliems Europiniams auto tu gali pakeisti faru stiklus ir > reflektorius (yra OEM part number) ?? Audrius K. O keliems amerikietiskiems? -- kthxbai.