Turiu 2000 metu 1,9dci jau 4 metai. Nupirkes keiciau pakaitinimo zvakes 240 lt (visos buvo negyvos). Paskui pradejo girdetis garsai is po kapoto, pakeite dirzo itempeja 120 lt, garsai lyg ir sumazejo, bet po savaites nuleke generatoriaus skriemulys. Aisku, jis ir verke nes tepalo nebuvo nei laso, vien rudys. Jis toks ne visai paprastas: su sankaba. Remontas kainavo 250 lt. Sia ziema per salcius nustojo traukti. Atsidares kapota ploviklio ipilti isgirdau cepsejima ir pamaciau, kad varo pro purkstuka. Garazinis Vasia uz 50 litu sutvarke ir vel renukas pasidare zvitrus. Idomus pastebejimas: iki sutvarkymo per 15 km, variklis uzkaisdavo iki normalios temperaturos. Po sutvarkymo temperaturos rodykle net nesujudedavo. Tai tokia nepagrazinta 1,9dci istorija per 150 000 km "wolfas" parašė naujienų news:jl48om$8ub$1@trimpas.omnitel.net... Sveiki, gal kas iš čia besilankančių turi patirties dėl renault dyzelių motorų 1.5 , 1.9 ir galingesnių (tie patys ir į scenicus ir lagūnas ėjo ir dar te kažkur ). Kadangi teko vartoti 4 metus įmonės automobilį scenic'ą benziną 1.6 (2007 metų), tai benzą žinau daug maž ... bet dabar noriu sau dyzelio (nuo 2004 m), o kokios bėdos su juo ir bėdų kainų - nieko nežinau ... Rusų forumuose skaitinėjau daug, bet info labai išmėtyta po daugelį temų, o tokių koncentruotų teisingų išvadų ir neteko rast. Beto dažnas renault savininkas tyliai bėdas taiso ir savo auto tik giria :) p.s. šiam momentui labiausiai domiuosi dci 1.9 dyzeliais, bet gal 1.5 suteikia panašų komfortą kaip 1.9 ir mažiau valgo ? p.s.s. šiomis dienomis prioritetas pradeda smarkiai krypt link kūro sanaudų mažėjimo, nes turimas nuosavas 2L benzas (kitos markės) plaukus balina po kiekvieno apsilankymo degalinėj