tai taip ir būna - užstrigus tam škyvui su sankaba, įtempėjui greitai pareina AtA.... On 03/30/2012 06:15 PM, Bastunas wrote: > Turiu 2000 metu 1,9dci jau 4 metai. Nupirkes keiciau pakaitinimo zvakes > 240 lt (visos buvo negyvos). Paskui pradejo girdetis garsai is po > kapoto, pakeite dirzo itempeja 120 lt, garsai lyg ir sumazejo, bet po > savaites nuleke generatoriaus skriemulys. Aisku, jis ir verke nes tepalo > nebuvo nei laso, vien rudys. Jis toks ne visai paprastas: su sankaba. > Remontas kainavo 250 lt. Sia ziema per salcius nustojo traukti. > Atsidares kapota ploviklio ipilti isgirdau cepsejima ir pamaciau, kad > varo pro purkstuka. Garazinis Vasia uz 50 litu sutvarke ir vel renukas > pasidare zvitrus. Idomus pastebejimas: iki sutvarkymo per 15 km, > variklis uzkaisdavo iki normalios temperaturos. Po sutvarkymo > temperaturos rodykle net nesujudedavo. Tai tokia nepagrazinta 1,9dci > istorija per 150 000 km > > "wolfas" parašė naujienų news:jl48om$8ub$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveiki, > > gal kas iš čia besilankančių turi patirties dėl renault dyzelių motorų > 1.5 , 1.9 ir galingesnių (tie patys ir į scenicus ir lagūnas ėjo ir dar > te kažkur ). > > Kadangi teko vartoti 4 metus įmonės automobilį scenic'ą benziną 1.6 > (2007 metų), tai benzą žinau daug maž ... bet dabar noriu sau dyzelio > (nuo 2004 m), o kokios bėdos su juo ir bėdų kainų - nieko nežinau ... > > Rusų forumuose skaitinėjau daug, bet info labai išmėtyta po daugelį > temų, o tokių koncentruotų teisingų išvadų ir neteko rast. Beto dažnas > renault savininkas tyliai bėdas taiso ir savo auto tik giria :) > > p.s. šiam momentui labiausiai domiuosi dci 1.9 dyzeliais, bet gal 1.5 > suteikia panašų komfortą kaip 1.9 ir mažiau valgo ? > > p.s.s. šiomis dienomis prioritetas pradeda smarkiai krypt link kūro > sanaudų mažėjimo, nes turimas nuosavas 2L benzas (kitos markės) plaukus > balina po kiekvieno apsilankymo degalinėj