9-3 2.2 dyzelis neekonomiskais (trasoje apie 6, mieste apie 8), triuksmingas, bet traukos pakanka (pats toki usinu, 9-3SS MY2003). Pasitikslink, i kuriuos metus dairaisi, nes modelis nuo 2003 ir pries tai buves - kardinaliai skirtingos masinos, absoliuciai naujas dizainas. Pirmas begis labai letas, reik ant tapkes gerai minti ir greit greit antra begi jungti, kad i masinu srauta isipiesti, taciau labai gerai kamsciuose - judi tik maigydamas sankaba, traukos uztenka ir ant laisvu apsuku. Sedesena puse velnio, bet ziniasklaida sako, kad Volvose patogiau (bo volvo - pencinyku su issikerojusiais hemarojais masina :) Matomumas i uzpakali - praktiskai nulinis (del auksto palanges krasto ir kylancio pleisto formos bagazines), butina parktronikai. Matomumas i prieki irgi nekoks, ypac ziema - stori statramsciai, plius dar valytuvai iki lango krasto 5cm nedaeina. Uzpakaline pakaba silpnoka, yra reguliariai keistinu detaliu ("bumerangai", etc.) Dziugina svelniu formu vidaus dizainas (volvo vyrauja kazkoks kvadratinis, bet cia jau grynai skonio reikalas), visokie patogumai vairuotojui bei vagiu absoliutus nesidomejimas (1 m. laikymo prie daugiabucio Kaune patirtis). Einamu detaliu kainos nebaisios, vaziuokle suremontuos daug kur, taciau elektros bele kur nesuremontuos, reik spec. irangos, tad geriau pasiieskot besispecializuojanciu auksarankiu ar serviso (Vilniuje Kaune ne problema). Autorizuoti servisai kandziojasi su kainomis, kaip ir visu kitu markiu. ai prirasiau cia visokiu nesamoniu. einu dirbt geriau :) "messiah" <info@vsd.lt> wrote in message news:guuk7r$6to$1@trimpas.omnitel.net... > yr kai kam dilema tokia, nzn ka pasirinkti, vazhiavimas abiem patiko. > > pats ash apie shituos irgi nieko neraukiu, te va mazhu kas pakomentuoti ka > galit apie abieju ligas pliusus ir shiaip kaip krizes laikotapriu gyvenat > > p.s. pas saab'a kieno dyzeliai stovi ? >